Friday, July 28, 2023

Beli Kayu Hoki Baru


Perkara paling seronok bagi diri ai apabila enZaf ajak keluar ikut dia buat kerja. Walaupun dia buat kerja tu ai kena duduk dalam kereta pun sudah menggembirakan hati ini hahaha.. begitulah kehidupan seorang suri rumahkan. Apa entah lagi bila keluar tu dapat selit dengan makan-makan. Kami ke Ikano dan makan di Ah Cheng Laksa.



Ya ampun, dah banyak uban pada rambut dia. Selalu keluar pakai topi, tak adalah nampak sangat. Suruh enZaf warnakan rambutnya tapi dia tak nak. Katanya terimalah kenyataan dah tak muda ;) Abang Ariq makan Nasi Lemak Ayam Goreng.



Qaireen pula makan Pan Mee Soup. Boleh pula ternampak jari pada atas gambar tu huhuhu..



Lepas makan enZaf selesaikan kerjanya. Bila semua dah setel, dia ajak ke Segambut. Sempat katanya nak ke sana sebelum orang balik kerja, kalau lambat nanti sangkut jem pula. Rupanya enZaf nak ke kedai peralatan sukan yang menjual kayu hoki. Sebelum ini dia dah tengok dalam online, tapi tak syok sebab tak dapat nak pegang dan belek. Ni dia terus ajak ke kedai.



Untunglah akak Zahra, Daddy dia nak belikan kayu hoki yang baru. Sebagai pemangkin semangat untuk perlawanan peringkat Kebangsaan. Itu pun masa dia dah tengok kat online dia dah pilih dan tahu nak beli yang mana satu, sampai kedai dia dah berbelah bagi antara dua model kayu hoki tu hahaha..



Macam-macam kategori kayu hoki, harganya ada dari murah hingga ke mahal. Telan air liur bila harga kayu hoki itu beribu. Pilih lah ikut kemampuan dan level kita bermain :p Dalam kedai itu juga ada jual kayu Kriket. Berat ya kayu tu.



Kedai ini juga ada menjual pelbagai jenis peralatan dan pakaian sukan lain seperti bola, ragbi, bola jaring dan macam-macam lagi. Boleh singgah laman webnya pada link ini. Akak Zahra tak tahu kami beli kayu hoki untuk dia. Nanti dia balik PB kami buat surprise padanya. Ai nak ikat riben kat kayu tu hihihi... :)

No comments: