Monday, April 17, 2023

Moreh bersama Kawan


Sabtu lepas keluar moreh dengan Tee B. Lama betul ai tak jumpa dengan dia. Tak ingat pula bila kali terakhir tu. Bila rancang nak jumpa, ada saja kekangan yang tak dapat dielakkan. Bila masing-masing sibuk dengan komitmen itu lah kan, nak dapat satu pertemuan itu makan masa betul hehehe... Akhirnya dapat lah kami berjumpa walaupun sekejap. Dalam sekejap itu pun, banyak cerita yang dikongsi.

Hari Sabtu tu, ai berbuka puasa di rumah Mak. Ai dan anak-anak saja, enZaf berbuka diluar bersama kawannya. Dah alang-alang di Sg. Buloh ai Whatsapp Tee B ajak dia minum jika free. Kebetulan dia pun tak ada hal lain, itu yang dapat berjumpa. Tee B datang ambil ai di rumah dan kami ke Sri Damansara. Ingatkan nak minum area dekat dengan rumah aje, tapi punya lah sesak. Kat Bandar Baru ini ada bazar jadi mana-mana sesak dengan orang dan kereta. Itu yang kami lajak terus ke Sri Damansara :)



Kami minum di Coffee Bean (CB). Qaireen sorang saja yang ikut, yang lain tinggal kat rumah Mak Tok sebab nak main bunga api. Sukalah Qaireen tu dapat makanan kegemaran dia, Bagel. Kalau ke CB ni, memang itulah anak-anak order. Dua gambar di bawah dari phone Tee B.





Sebelum balik ai minta Qaireen ambilkan gambar. Pertama kali rasanya suruh dia ambil gambar. Not bad juga ya hahaha.. Lepas ini boleh praktis banyak kali :p



Terima kasih Tee B belanja kami moreh. Dah belanja siap ambil hantar ke rumah lagi tu. Aish.. terharu. Semoga murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan sahabatku ini. Ada rezeki kita berjumpa lagi ya.

No comments: