Monday, March 6, 2023

Makan dan Mandi Manda di The Club


Pertama kali kami mak-mak bola buat aktiviti luar selain dari bola :) Kali ini bawa anak-anak mandi kolam dan juga makan-makan sempena perpisahan salah seorang kawan bola Ariq yang akan berpindah ke negeri lain. Kami mak-mak sepakat untuk buat di The Club, Bukit Utama. Sebenarnya mak-mak yang paling semangat sekali bila buat bab-bab makan ini, semuanya kami uruskan dan ayah-ayah hanya keluarkan duit saja hihihi.. Sampai saja di The Club, perkara pertama ai buat terus ambil gambar makanan hahaha..









Anak-anak ni bila dah sampai The Club, tahu hanya nak mandi saja. Bila suruh makan tak ada maknanya, masing-masing tak sabar nak terjun kolam. Termasuklah tiga orang dalam gambar di bawah ini hehehe..



Qaireen tu nak main slide tapi takut nak lalu ada air macam hujan tu. Jenuh lah kakak Zahra dukung dia nak masuk dalam kawasan slide huhu..





Masa ini Ariq tengah main dengan Aqil. Tak nampak pula muka dia. Yang lain mandi kat kolam besar, mereka tu semua pandai berenang. Ariq tak pandai, dia hanya main kat tepi-tepi sajalah.





Kaum bapa pun seronok juga, rancak berborak tak toleh kiri kanan :)



Lama juga anak-anak ini mandi, banyak kali juga lah kami mak-mak ini panggil mereka naik untuk makan. Itu pun kena paksa naik sebab hari dah lewat petang. Kalau tak panggil memang sampai malam pun dorang semua okay saja.



Selesai makan, buat sesi potong kek. Raikan harijadi anak-anak. Lepas tu raikan semualah sekali arung. Semua orang potong kek hahaha... Biar semua seronokkan.







Pemberian hadiah untuk Afiq dari kawan-kawan. Semoga persahabatan mereka ini berpanjangan hendaknya. Hadiah untuk Mama Afiq pun ada juga tapi dalam video.









Terima kasih banyak pada Kak Aida dan Kak Rin yang banyak urusan makan-makan ini, ai pula tolong belikan hadiah untuk Mama Afiq dan mama-mama yang lain bab goodies dan macam-macam lagi lah. Yang pasti semuanya gembira dan kenyang :) Semoga selepas ini ada banyak lagi aktiviti santai seperti ini dibuat. Kepada Afiq sekeluarga, kami mendoakan kalian semua dipermudahkan segala urusan, gembira di tempat baru dan insyaAllah ada rezeki kita berjumpa lagi.

No comments: