Friday, April 5, 2019

Hadiah Untuk Qaireen


Adoi.. lupa pula nak update pasal birthday present Qaireen ni. Teringat ni pun sebab ternampak gambar dalam tengah nak delete gambar dari handphone. Masa tu juga la teringat masih belum lagi letak lagi dalam blog. Flashback masa raikan majlis harijadi Qaireen, yang mana semuanya ditaja oleh Mak Tok & Tok Abah [link].

Kek No. 1 ni semestinya satu kewajipan untuk semua cucu-cucu bila masuk umur 1 tahun. Dari zaman ai dan adik-adik lagi trademark kek No.1 ni dah ada. Dan sekarang menurun kat cucu-cucu pula.



Pada hikmat ai ingatkan kek dan makan-makan saja dorang buat. Rupa-rupanya ada hadiah lagi untuk cucu dia ni. Mak Tok & Tok Abah hadiahkan gelang tangan Disney untuk Qaireen. Beli kat Poh Kong katanya. MasyaAllah terharu sangat.



Kiri kanan hujung tu earing, yang itu Mak Tok cakap beli untuk Aliah sebab Aliah ada pakai subang. Untuk akak Zahra pula, Mak Tok nak beli kemudian. Mak Tok cakap dia dah besar, baik tanya dia dan pilih sendiri apa yang dia nak pakai. Masa Zahra setahun Mak Tok pun ada bagi dia gelang juga. Boleh dikatakan cucu-cucu perempuan dapat gelang emas. Huhuhuhu makkkkk!!! abah!!! Along tak tau nak cakap apa. Sanggup belikan emas untuk cucu-cucu dia. Terima kasih Mak!! Terima kasih Abah!!

Masa celebrate birthday Qaireen haritu, ai ada order bunga untuk Abah. Birthday Abah dan Qaireen jatuh pada bulan yang sama. Masa tarikh harijadi abah tu dia tak sihat, jadi kami tak de sambut.



Order kat bloomit.my Senang bagi budget dan terus hantar. Boleh search dan follow kat IG.

No comments: