Thursday, June 14, 2018

Ramadhan Di Penghujung


InsyaAllah esok kita
bakal menyambut Syawal.
MasyaAllah cepat betul masa.
Kejap je rasa puasa.
Sedih nak tinggalkan Ramadhan.
Kalini ai tak sempat nak khatam Al-Quran.
Seyes tak menang tangan ada Qaireen ni.
Dan puasa kalini jugak,
enZaf uruskan dari sahur sampai
juadah berbuka 100% okay.
Masak nasi, goreng ayam semua dan campur
ngan beli kat bazaar.
Terima kasih Yang!
Terharu sangat.

4 hari sblm raya anak2
dah main bunga api & poppop.
Gambar ni masa 3 org je main,
cousin dorang Aira & Akid blom balik lagi.



Smlm dorang dah main ngan cousin,
tak amik pun gambar dorang.
Daddy dorang pun main gak.
Main mercun.. :)

Semalam jugak Tok Abah ajar cucu2
buat ketupat hehehe
Walaupun takde sorang pun pandai,
tp dah bg pendedahan,
tuk turunkan kat generasi baru.

Akak Zahra bole la buat sikit,
lepas step ke-2 dia tak lepas.
Jari tu kena betul2 pegang daun.
Kalau terlepas susah la.
Takpe nanti belajar lagi hihi

Oh.. lupa hari ape,
budak2 ni tolong maksu buat kuih raya.
Buat cornflakes coklat kesukaan semua.
Yang lain kuih tunjuk je haha



Malam ni last berbuka.
Seperti biasa malam raya
kami akan berada di Sg.Buloh.
Menikmati juadah raya...
yeyy suka :)

Kepada kawan2 semua
di kesempatan ini nak wish
Selamat Hari Raya Aidilfitri
dari kami sekeluarga.
Maaf Zahir dan Batin.
Yang akan pulang ke kampung,
semoga selamat sampai.


1 comment:

شركة المثالية said...


شركة تنظيف منازل بالخبر

شركة تنظيف منازل بالخبر شركة المثالية هي افضل شركة تنظيف بالخبر يمكنكم التواصل معها للحصول علي افضل خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والبيوت والمجالس والكنب والسجاد والموكيت والمفروشات بجودة عالية ومواصفات قياسية حيث تعد شركة تنظيف منازل بالخبر اولي الشركات التي التي تخصصت في مجالل التنظيف بالخبر ولديها خبرة كبيرة وعمالة ماهرة وادوات تنظيف حديثة وطاقم عمالة مدرب علي اعلي مستوى فلا تترددوا في الاتصال بشركة المثالية للتنظيف بالخبر وسوف تحصلون علي افضل الخدمات المنزلية من نظافة ومكافحة حشرات بارخص الاسعار