Monday, June 29, 2026

Karaoke dan Mee Tarik

Lama betul rasanya tak pergi karaoke. Selalunya kami kalau pergi karaoke dia macam tiba-tiba. Padahal sebelum itu keluar tak ada pun nak menyanyi, bila rasa nak menyanyi terus menuju begitu saja hehehehe... Dan perkara ini terjadi bila berada di The Curve. Kami suka karaoke di Red Box 🎤🎶. Tak ada banyak gambar, hanya video saja. Itu pun masuk sikit sebab malas nak cut video yang panjang-panjang 😂




Esoknya kami makan di Mee Tarik Jalan Sultan. Dalam banyak tempat kedai makan mee tarik, ini tempat kegemaranku 🍜😋. Mungkin sebab kedai ini tutup lambat. Kedainya buka sampai pukul 3 pagi ya. Kalau tiba-tiba rasa nak makan memang ai dan enZaf ke sini. Berdua saja sebab yang lain dah tidur 😴 . Tapi yang ini kami pergi awal jadinya anak-anak ada sama. Dorang pun suka makan sini juga.





Oh! Sebelum itu ai dan enZaf pergi makan durian sementara menunggu Ariq habis training bola. Kami cuba makan di tempat baru berdekatan dengan Kg. Melayu Subang. Nampak ada gerai durian kat tepi jalan, terus enZaf ajak makan situ. Sedap durian Musang King sini. Harga pun berpatutan mengikut gred dan saiz. Boleh datang sini lagi 😍.





Tetiba rasa makin lama, makin berkurangan ambil gambar. Faktor penuaan kot hehehe.. tapi ini untuk diri sendiri lah, untuk orang lain kita tak tahu. Bila tengok balik gambar-gambar dalam telefon, memang tak banyak sangat dah. Lama-lama blog ni pun makin kurang ceritanya 😬.

No comments: