Wednesday, April 3, 2024

Dapat Ganti Kotex Liners

Diriku memang dah lama pakai liners dari jenama Kotex ini. Pernah juga try jenama lain tetapi tak serasi. Yang ini saja buat ai selesa, tak panas dan gatal. Sepanjang bertahun lamanya pakai tak pernah ada masalah dengan liners ni. Sampai lah satu ketika masa nak guna, tiba-tiba nampak liners ni macam pelik.



Kalau diperhatikan pada gambar di atas, ada kecacatan pada bahagian kiri bawah. Kapas dalam tu hilang dan kosong. Entah kenapa tergerak hati, sajalah ai menghantar emel buat report pada Kotex pasal kerosakan liners ni. Kebetulan banyak sangat masa, sampai rajin pula nak report bagaikan hahaha...Dan tak sangka pula emel ai itu mereka reply selepas tiga hari.



Dalam emel itu ada lah beberapa soalan ai perlu jawab, cuma ada satu soalan dia saja yang tak dapat bagi jawapan tepat especially soalan itu tanya tempat ai beli. Secara jujur ai selalu beli liners dalam keadaan banyak untuk dibuat stok. Kadang-kadang tu ai saja beli lagi walaupun stok masih ada. Prosesnya sangat mudah dan laju. Tiada cerewet mana pun bagi ai. Selepas emel disusuli dengan panggilan telefon, Kotex minta ai packing liners yang defect itu bersama balance yang belum dibuka.



Lupa pula nama staf yang call ai tu. Tersangatlah baik dan friendly. Sempat okay kami bergurau ketawa semua 😅 Oh ya! untuk mereka nak collect, katanya letak dalam paper bag pun tak ada masalah. Nanti runner dorang akan datang ambil. Selepas sepuluh hari ai dapat replacement liners ini. Tak sangka dapat banyak. Bukan apa, yang rosak satu keping je tapi dapat ganti tiga pek. Penggantian itu sama seperti asal yang ai beli.



Terima kasih Kotex atas servis yang sangat baik. Selepas ini tingkatkan QC supaya tiada lagi kecuaian seperti ini terjadi. 👍

No comments: