Thursday, March 26, 2015

Toys"R"Us Members Clearance Sale


Pada hari Sabtu lepas, kami pergi The Summit USJ. Tengah berjalan dalam mall itu ternampak ToysRUs sedang buat members sale. Memandangkan hadiah birthday untuk Zahra tak beli lagi, teruslah enZaf ajak masuk dalam ToysRUs itu :)



Banyak juga diskaun dalam tu, tak silap ai paling banyak 70%. Sales yang dibuat ini bukan sekadar toys sahaja malah ada barang-barang lain juga seperti baby cot, stroller, car seat dan pakaian. Berbaloi pada sesiapa yang sedang mencari. Murah-murah juga harga selepas diskaun.



Anak-anak ini pula sampai dah rambang mata nak memilih. Bila dah banyak macam itu lah kan, jangan katakan budak, kita yang besar pun rambang mata dibuatnya. Anak-anak ni bila dah banyak sangat sampai tak tahu nak membeli apa hehehe.. Kebanyakkan mainan pun dilonggokkan menimbun jadi agak sukar anak-anak ini nak memilih. Terpaksalah Mummy korek sana sini tunjuk kat anak-anak kalau ada yang berkenan. Dalam banyak-banyak mainan itu akhirnya Zahra dan Aliah memilih My Little Pony.



Ariq pula memilih mainan Play Doh. Katanya nak buat kek. Nak jadi chef la tu hehe.. tapi sebelum tu dah berapa banyak mainan dia ambil letak ambil letak banyak kali. Sekejap nak itu sekejap nak ini hahaha.. Bukan main berkerut tengok kotak mainan tu ye Ariq :p



Masa nak membayar mainan anak-anak ini, boleh pula ai terlupa nak bawa member card. Mujurlah mamat cashier itu baik hati bagi juga buat bayaran, kalau tidak terpaksa letak semula mainan-mainan tu semua. Agaknya orang itu tengok muka anak-anak, terus tak sampai hati kotkan hehehe.. Terima kasih la ye encik Cashier. Kalau ToysRUs ada buat members sale, Star Card Member diperlukan. Tapi kalau kita beli toys diluar waktu members sales, kad tidak diperlukan. Hanya beri nombor kad pengenalan atau telefon sahaja. Purse ai pun dah penuh dengan macam-macam kad. Kembung dengan kad point je pun hahaha...

2 comments:

mummy_ayu said...

seronoksnya..kiri kanan tu. Nasib baik cashier sporting, kalau tak...melepas.

annapeje said...

wuhuuu sale untung mak bapak ahahah aku neh nasib dorang dah jarang pg sbb bapak beli lego on9 huhu