Harini Zara dah start cuti sekolah.
Yey dapat rehat jd mak supir hihi
Last day sblom cuti,
Teacher dia bagi angpow n kurma.
So ni duit raya pertama tuk Zara.

Tq Teacher Wana :)
Minggu lepas ai dah registerkan Zara
tuk Giant Kids Run 2013.
Eventnya bulan depan.

Has & Anna,
jom registerkan anak korang.
Kita gathering kat sana k. :)
Masuk ni pun nak enjoy suka suki.
Sesapa yg nak join anak berlari
gi website ni tuk details k.
Giantkidsrun.com

Lama dah ai beli Felinna ni.
Tapi baru skang rasa nak wat review.
Beli lotion ni semestinya la nak mengurangkan lemakkan,
nak nak part perut yg buncit tu.
Oh lagi satu kat peha.
Peha ai kembang dah okeh.
Okay masa first time sapu kat perut tu,
ai asyik je nak membuang.
Sehari tu dekat 3-4x buang.
Ai tak tau la orang lainkan.
Tapi seyes ai asyik nak membuang je.
Mungkin salah satu tindak balas lotion tu kot kan.
Otomatik rasa perut tu kempis sket hahaha.
Lagi satu selain dari membuang,
ai selalu kentut2.
Nampak sgt badan ni byk anginkan.
Masa mula2 rajin okeh sapu hari2,
rasanya dekat sebulan sapu tanpa henti.
Seyes agak mujarab jua la pakai lotion ni.
Maafkan pada gambar tersebut.
Buruk benor rupanya.
Tangan tak bedung haha
Result untuk perut:
Dapat kurangkan 1-2inci.
Oh walaupun 1-2 inci amat bermakna buat diri ini :p
Gelebeh tu pun dah kurang sket.
Tapi masih dalam kategori buncit lagi :(

Result untuk peha:
Peha mengecil.
Sblom ni peha ai ada bercantum sikit.
Bila jalan bergesel tak bestkan.
Skang dah ada jarak pheww

Walaupun ukuran pinggang dah mengecil,
tapi tetap pakai seluar sama jugak.
Sebab peha ai masih besar.
Kena pakai tali pinggang ketat2 :)
Skang ni ai dah on off pakai,
sebabnya lotion ni wangi.
Tiap kali ai pakai mesti pening kepala.
Takleh wangi sangat huhu
So bila dah on off tu,
ukuran masih maintain takat tu je,
xkurang2 dah.
Tapikan ai bukan semata sapu lotion tau.
Banyakkan minum air masak
dan wat exercise tuk perut dan peha.
Cumanya ai ni xdisiplin sgt.
Takde la wat hari2.
So xleh nak bajet perut dan peha tu
kempis macam modelkan haha
Sekurang2nya susut la sket dari takde.
Tapi tapi tapi ni bulan puasa ni,
perutku macam naik balik huarghhh
Tak suka pakai girdle,
sbb kulit sensitif.