Monday, May 27, 2024

Friendly Bola di Cheras

Ariq ada friendly bola dengan team Junior Football Academy di Cheras. Jarang-jarang sangat ai nak ke area Cheras. Perlawanan diadakan di SK Kg. Cheras Baharu. Ini pertama kali menjejakkan kaki di kawasan ini hehehe.. Lepas saja hantar Ariq di padang, ai dan enZaf keluar mencari breakfast. Pada mulanya kami hanya berjalan kaki untuk ke kawasan shoplot, dah suku perjalanan tiba-tiba hujan turun. Maka berpatah balik lah kami, bertukar dari jalan kaki dengan menaiki kereta 🤭



Bila dah naik kereta, rupanya jauh juga kalau kami nak berjalan. Asbab hujan dan kami pergi dengan kereta. Tak tahu nak makan kat mana, nampak satu kedai makan tepi jalan agak ramai orang terus kami makan di situ sahaja. Tak ingat apa nama kedainya tetapi Nasi Lemak dan Roti Canainya sedap. Lepas makan terus kami bergerak semula ke sekolah, cuaca masih hujan rintik-rintik. Sempatlah ai snap gambar dan rakam beberapa video. Itu kerja hakiki ai setiap kali tengok game anak hahaha..















Sampai habis cuaca masih hujan rintik-rintik. Kalau Ariq tak ada bola ni, mungkin masih dalam selimut lagi kot. Sedap sangat cuaca, sejuk dan nyaman je hehe.. Alhamdulillah, yang penting perlawanan berjalan dengan baik. Ini persediaan untuk dorang memasuki pertandingan liga tak lama lagi.

No comments: