Tuesday, December 22, 2015

Koleksi Beg Coach Malaysia di ZALORA



Koleksi Beg Coach Malaysia di ZALORA


Last week dapat Newsletter dari Zalora, “Coach is now available on ZALORA”, laju je jari ni click link terus ke website Zalora. Padahal time tu tengah buat keje rumah. Nampak tak sanggup tinggalkan keje semata nak tgk Coach hehe.Siapa yang tak kenal dengan jenama hebat Coach? Bagi penggemar beg tangan khususnya, Coach merupakan diantara jenama antarabangsa yang cukup disegani dan sering menjadi tumpuan ramai penggemar fesyen. Berdiri setanding dengan jenama-jenama hebat yang lain seperti Marc Jacobs, Kate Spade dan lain-lain. Coach sememangnya terkenal dengan koleksi barangan kulit yang cukup berkualiti dan trendy.


Brand Coach ni la, handbag mahal pertama yang ai beli dengan duit sendiri, tahun 2007 ke 2008 tak pasti plak tahun tu. Selain beg tangan, Coach turut menawarkan aneka aksesori yang berasaskan kulit dan koleksi barangan Coach dijual secara eksklusif. Anda boleh berkunjung ke butik-butik Coach Malaysia yang terletak di KLCC, One Utama, Pavilion dana tau anda juga boleh membuat pembelian secara online di laman web ZALORA Malaysia.


Yup di ZALORA Malaysia! Jangan risau kerana semua beg tangan Coach yang dijual di laman web ini dijamin original dan bukanlah produk yang palsu. Oleh itu, jika anda menggemari jenama Coach dan ingin membuat pembelian secara online, miliki Coach handbags online di ZALORA Malaysia hari ini juga dan nikmati perkhidmatan percuma terus ke rumah anda.




Clutches





Tote Bags





Shoulder Bags





Sling Bags



Temui aneka rekaan beg Coach seperti purses (dompet), clutches, tote bags, shoulder bags, sling bags dengan lebih penjimatan dan tanpa perlu anda bersusah payah bersesak-sesak di shopping mall! Bersama ZALORA, proses pembelian anda kini lebih mudah dan selamat. Ha ape lagi, pegi la cuci mata tengok barang2 Coach ni kat Zalora sekarang, kalau ada yang berkenan sila lah beli.


1 comment:

Eliss said...

mampu tengok jer la dulu setakat ni..hehe. tahun tahun kedepan tak tahu lagi..hehehe