Thursday, October 31, 2013

Gerai tepi jalan


Pas amik Zara dari skola,
xde rasa nak balik umah.
Hahah nak jalan je kejenyakan.
Tak reti dok diam camni la.

Ingatkan nak pekena rojak,
tapi tak meniaga plak.
Jadinya ke Seksyen 6.

Pusing2 situ,
rasa nak try makan
Char Kuey Teow gerai tepi jalan ni.
Gerainya depan ngan Restoran Jasima.



Sedap jugak,
not bad.
Macam Gulam Mee.

Beli kuih2 sket dan goreng pisang.



Lepak santai ngan anak2.
Ariq yg teruja dok tgk
kereta, motor, bas lalu haha



Zara makan kuih lapis.
Feveret dia.



4 comments:

annapeje said...

dasat betui kawan aku yg kecik molek neh bole handle 3 org g gerai kalo aku mmg x la dua org tue asik nk belari jerk..maybe gegurl behave sket dr boboi :P

SemuaTentangKita said...

Kdg2 food d gerai tepi jalan lagi sedap dr certain2 restoren kan beb..

Zaila Mohamad said...

aku rasa patutlah aku tak boleh drive jauh2 sebabnya nanti aku akan jd macam ko juga merayap cari makan..hahaha

DaZzlingLilLy said...

kuew teow tu nampak marvelles..