Friday, January 30, 2009

Tag: Things I Can't Stand

aduhai banyak tul kena tag dari kawan2 ni.
Tarik nafas panjang2.... okey mula.

Kotor
tak kisah la kotor kat umah, kotor baju ape2 saja yang kotor.. memang nak bersih time2 tu jugak.

Bising
Tak kisah la mana2 pun. Riuh rendah macam pasar..eeiiii memang pening. Buat migrain.

Kunyah kuat
Kalau org tu makan kopok/ cookies or anything yang bunyi krok kruk tu.. sampai 2 meter pun leh dengar...eeiii meluat.

Kentut bersepah
Jenis yang melepaskan gas 'harum' sesuka hati makpak dia. huhu

Berlagak/ cakap besar
cam la bagus sangat. Walaupun bagus tak leh la berlagakkan. Tak berkawan ngan org camni pun tak rugi. hihi

Nak tag ni pada:
Zihan, Kak Laila, Sidratul, Heny, Mama Akif, Sha



3 comments:

honeyz said...

ala kak...saja ja nak buat kontrovesi psl siti tu...org kata artis glemer bila ada kontrovesi...secara tak langsung saya membantu siti jd ber'++++ glemer la ni walopun dia mmg dah glemer...hehehehe

Nurhayati said...

honeyz: kalau tak de kontroversi tak glamer la pulakkan =)

mummYaeesh said...
This comment has been removed by the author.