Friday, January 30, 2009

Award lagi

Wah hebat tul asik dapat award je...tapi kali ni dapat award Blog Paling Gila!
Ha GILA ke blog aku nih..hihihi

ape pun thanks to Yani sbb mengawardkan blog aku menjadi GILA heheheh
tengok banyak sgt gelak kang jadi gila betul2 huhuh nauzubillahhh....
Owh dapat gak dari elissmie. TQ2x


Syarat2nya seperti berikut:




Memandangkan aku taknak GILA sorang2, ni nak menyebarkan keGILAan pada kawan2 yang lain.
Silalah amik skang.

1.
Nurul
2.
MsFuads
3.
MamaZana
4.
Liya
5.
Ismi




8 comments:

mrsharis said...

gila kah aku? atau blogku kah yang gila? ;p

ateh... said...

salam ziarah tau..ateh amik link akk ok

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. gigih membuat tag dan menerima award..

nurulzia said...

thank u!!bestnye dapat banyak award..hehehe

msfuads said...

alamak aku pun kene???
gilak ker blog aku... hehehe time kasih tuan umah...

Nurhayati said...

liya: gila2 remaja ke gila2 pengantin hihihi

ateh: okey..no problem. salam perkenalan ateh.. :)

mummy mirul: ha tu la gigih membuat tag dan terima award.. ada lagi ni tapi tak larat dah..stop jap..hehe

nurul: best ek..sudikan la amik award itu..

msfuads: ha kena penyakit gila gak... amik jgn tak amik. =)

mamazana said...

Alamak mummy, ada gak award blog paling gila ek? nasib baik mama x gila. hehehehe.. anyway, thanx..

psstt... mama hutang 1 tag. nanti mama buat ye..

Nurhayati said...

mamazana: gile2 remaja..hihih buat jgn tak buat tag tu.. letih eden mengetag.. :p