Monday, January 19, 2009

Tag: 8 Random Facts About Me

Been tagged by Sha. Ramai dengki ngan kehidupan dia huhuh pelik tul la orang2 ni.. Be strong Sha..

Perot tong
Tak padan ngan kecik, itu lah dia... Kalau makanan tu mmg faveret hmm tak sedar dah berpinggan2 (bakul agaknye) tambah.

Multitasking
Suka sangat wat 2-3 keje dalam satu masa. Tak kirala keje umah ke keje opis ke.
Tau sebenarnya tak elok. Tapi dah mmg habit..

Hot temper
Cepat naik panas tapi cepat cool balik.

Sensitive
Actually aku nih berjiwa halus..hahaha.. kalau ada citer sedih, senang sangat kuar air mata..huhu

Suka bersih
Pantang tengok menda kotor.. mesti nak bersihkan walau setoet pun. Cerewet ke!!?? takkan.
Nak2 part bathroom.. tak paham la kalau ada org perempuan yang tak kisah bilir air kotor.. eeiiii

Makeup
Lebih kurang cam Sha, dia tak makeup sangat tapi aku mmg tak makeup.
Bukannya ape memang tak reti pakai…huhu sedihnya. Ada sape2 volunteer nak ajarkan =)

Rabun
hahaha... rabun tapi tak nak pakai spec..kalau org senyum pun tak nampak.. mesti kata aku sombong.
Rimas la pakai spec ni..ganggu pemandangan hihih (alasan...)

Pic snap
Suka amik gambar xspecially gambar Zahra. Kalau bole setiap saat nak amik.. gilosss!!!

8 people i like to tag:
1.
Kak Tie
2.
Mama Zana
3.
Nur Zihan
4.
Kak Laila
5.
Adex-aieda
6.
Dyana
7.
MsFuads aka Love
8.
Ummi Balqis



5 comments:

nurulzia said...

meh nurul tlg ajarkan pakai make up..hehehe..ala..xpe takmo pakai spek,skang kan dah ade lens..hehehe

ummi balqis said...

hihihihi... olritee.. nnt saya buat okehh.. (tgh garu2 pale ape nak taip.. hahahaha)

mamazana said...

aiyarkkk.. gue kena tag.

mummysyafie said...

zaman tag dah bermula dah

Nurhayati said...

nurul: ala.. malunye nak blajar.. dah besar pun tak reti2 lagi..hahaha lens dulu penah pakai, tapi sejak preggy until now tak leh pakai, mata pedih sensitip..huhuh

umi balqis: garu jangan sampai botak udah haha

mamazana: ha buat2 jgn tak buat..

mummysyafie: ada je org mengetag kan.. sabar je la..