Monday, March 9, 2009

Happy Birthday Fatin!!

Pegi Muar ada kenduri doa selamat dan Fatin 1st Birthday Party (bestfriend Zahra).
Kendurinya malam. Bertolak kul 6.30ptg sampai sana kul 9.30mlm.
Lambat sampai sbb jam giler sblom tol Seremban. Ada xcident 7 bijik kete huhuhu Fatin (Birthday Girl).. lahir sama bulan, beza 2 minggu je.
Zahra still blur sbb byk sgt tido dlm kete. Tapi bole pose lagi.
Sebelom balik tapau Mee Bandung dulu.. nak makan sana dah lambat sgt.. Zahra dah tido.
Sedapppppp meleleh air luir ;)



9 comments:

amna faqiha said...

moga panjang umur, kesihatan yang baik..jangan nakal2

CoNniE said...

Zara muka blurrr takpe.. hihihi... tetap mantain cute... jgn mommy muke blur sudahhh...

mummYaeesh said...

yummy!mee bandung muar mmg kena beli kat muar..sbb klu kat sini..nama jek mee bandung muar tapi rasa dia sungguh tak memberangsangkan!

zara makin tembam la...rasa nak cubit jek pipi dia yg terlebih sudah!

mrsharis said...

Yat..bila bufday zara?

Btw..mlm tadi aku mimpi kita g spa..Tp yg peliknya ko yang buat untuk aku pastu aku lak buat utk ko..hahaha..
aku pun tk tau mcmana blh mimpi mcm tu. Mungkin sbb emosional tgk SpaQ smlm kot..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

muka blur pun cantik :D bahagianya kalo nuha pakai hairband tu mcm zara :D

mummysyafie said...

zara ttp comei even dalam blur..hihihih

Nurhayati said...

amna faqiha: thank you on behalf of Fatin

heny: mummy dia blur nampak anggun hahaha perasan

mummYaeesh: betul3x.. nak makan mee bandung muar sedap mmg kena pegi muar.. kalau tak mmg hampeh jual kat tempat lain. Zara tembam ke.. rasa cam dah susut sket..

liya: bday Zara minggu depan.. ko tunggu la invitation dari aku hehehe.. ko mimpi kita gi spa... hmm harus pegi buat ni kan.. bila nak pegi.. tapi nape mimpi ko tu pelik.. aku buat tuk ko ko buat tuk aku hahaha

elissmie: slalu pakaikan nuha hairband tu.. nanti dah biasa takde la tanggai..

mummysyafie: toche... ;)

coolcatwomen said...

thanks 4 drop a comments to my blog....hehehe...nice to know u....dr mana ek???

Nurhayati said...

coolcatwomen: nice knowing u too... weollss dari kota damansara. kalau jalan2 sini meh singgah umah ek. ;)