Wednesday, March 25, 2009

Award

Received award from Nurul.. thank you!!!




Nak bagi award ni kat semua kawan2, sila lah amik dengan rasa bangga hehe
tuk kawan2 yang dapat gift dari Mummy, wajib amik award ni ok.
(walau pun dah dapat, amik lagi, paksaan haha)

11 comments:

honeylanz said...

has trs ambik dua-dua nye sekali!! n thanks

DiYa said...

Yatie dearie, i dah dapat gift u pos. comel ye. thank you. bagi la lagi. (^_^)

neezareef said...

dr pg smpai ptg keja petik award...amek je org dh bg kan

mamazana said...

x dapek pun gift... muahahahaha....

Mr. and Mrs. Mizan said...

bg i jgk ke?? hehee...

♥ LeeN ♥ said...

tengsss bebehhh hehehe

~~ciklinn~~ said...

TQ2..... haiyoo ada paksaaan ka.

Nurhayati said...

has:sila2 amik semua =)

diya: insyaAllah ada rezeki lebih leh bagi lagi..doa2kan la ek heheh.. thanks to u too..

neezareef: tue la ini pun tak habis2 lagi.. tag berlambak2 tak buat huhuhu

mamazana: tunggu mama balik la yer. dah standby dah.. ke nak pos skang gak.. bagi address ek.

mrs mizan: ye sila lah amik

leen: thanks to u too bebeh ;)

ciklinn: bila lagi nak paksa secara virtual hahaha

Mama Myaelzara said...

Salam.. Hai mama zara..
Thankss...
D dah dapat Gift dr mama zara.. sukenyerr!!!.. Cute sgt....
Epi besday Princess Zara...
jadilah anak yg soleha & semoga perjalanan hidup mu di berkati amin...

Queenin Murni said...

uwa!! apsal sumer org dpt gift???
nak jugak!!! sob! sob! sob! :(

Nurhayati said...

mama myaelzara: salam mama... thanksssss

queenin murni: ada email kat i tak masa i mintak dulu.. ;)