Thursday, December 2, 2010

Ai yang mengong hihi

Bila penat sangat otak dan badan, nak bangun pagi gi keje pun bercinta.
(padahal tak penat pun, mmg malas nak gi keje)
Punyer la malas sesangat, nak pegi bilik air pun mamai2 lagi.
Mata pun tak bukak time nak gosok gigi, capai je ape yg ada.
Masa tgh gosok gigi tu, terasa apesal la lain benar rasa ubat gigi ni,
nak kata tukar ubat gigi lain takde plak.
Bukak la mata tu, skali tgk bukannya letak ubat gigi
skali pencuci muka da..hahahahahah
terus terbeliak bijik mata ni, dari ngantok tak ingat terus jd fresh giler.
berbaldi2 basuh mulut gigi ngan air, ngan listerine lg ;)
hahahah nak gelak lagi, mengong betul la
pencuci muka buat gosok gigi..
ha lu pikir la sendiri bak kata nabil hihihihi

11 comments:

Connie said...

aduyai... ngntuk benar tu..

Sidratul Muntaha said...

ahahah
ahaha
tpi betul yati
time2 malas giler
mmg sume jadi ape - ape
ko kena mcm tu
aku plak boleh pakai baju terbalik pergi keje

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahaha.memang lawak btol la :) mesti pastu segar dan buntang ajer mata tu :p eliss pernah syampu buh kat muka buat facial :p

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahahha anna nyaris2 jew nk buh ahaks sdp x yati :))

shila ariff said...

hahaha..ini kes lawak di pagi khamis!!!...apa daa??..lain kali bukak mata besor2 masa masuk toilet...hehehehe...

Joy said...

hahahhaa...pg2 mmg mamai aja kan..

mummysyafie said...

ngantuk betul la tu dear..

atty's said...

ayork..yatie..nextime tak mau lagu tu

mrsharis said...

hahahaha..memang lawak. Mau tak segar bugar mata klu dh pencuci muka masuk mulut..;)
Seb baik bukan krim utk shaver yg ko belasah.. ;)

maya amir said...

hahahah..sampai gitu skali ngatuk..mesti terus segar lps tu;D

adda said...

hua hua hua.. kelakar..