Saturday, December 25, 2010

Nak bergambar pun susah

Aduhai anak-anakku, susah betul nak amik gambar skali.
Ada je tak kena.
Nak kena ngan timing nak snap tu susah sangat.

Bila Akaknya ok, Aliah plak gerak.


Aliah dah tgk camera, Akaknya plak tak ready.


Pastu dua-dua dah tak tengok.


Letih nak amik gambar bedua ni.
Nak nak plak skang ni Akaknya tak suka pandang camera,
dah macam orang meroyan je mummy menjerit2 suh pandang camera
Muak dah kot asik bergambar je kan hihihi

Stress mak! hahaha
Nak amik gambar pun leh stress2 hihihi

Tak pun sebab camera tak canggih, hihi
alasan nak beli camera baru la tu kan :p

5 comments:

zailamohamad said...

samerlah ngan anak2 zaila..mama dia yang lebih2 nak ambik gambar anak, tapi diorang boleh buat bodow je;D

LIP (^_^) said...

comey nye....geram..serius.. :)

Joy said...

xpe..lagi setahun dua..dorang mmg mesra lense..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahahha igt aku jerk over jerit2 suh ank tgk camera rupanya bykkk ahahha

mrsharis said...

hehe..aku paham perasaan ko yati. Aku lak dh 3 ni laaaagi haru biru.. ;)