Thursday, December 16, 2010

3mos

Pejam celik pejam celik,
dah 3 bulan Aliah..cepat betul rasa.
penat letih suka duka semua ada
bila kita penat rasa cam cepat2 la besar.
tapi sebenarnya taknak dia besar cepat sangat.
lagi besar lagi byk karenah cam akak dia hihi

Dah 3 bulan ni, Aliah suka jelir lidah.



Suka tido meniarap



Suka main.. siang dia kurang tido.
jadi malam dia tido lama, subuh baru bgn nak susu



Suka makan tangan..nasib kaki blom lagi.
Kalau tak naya hehe



Dan paling suka senyum..sket2 senyum.
Murah ngan senyuman.
Pastu ajak borak.. jgn jadi joyah sudah ko ni :p



9 comments:

Connie said...

ye la.. rs cm baru jek ko besalin ritu kan.... dah bsr dah anak ko.. comel lak tu, leh jadik menantu nih.. hehehehe...

Sidratul Muntaha said...

ko ni..
ni yg buat aku tak sabo an blik ruamh cium n gomol ara ni.
eish..

atie said...

Dah pandai senyum hikhik

adda said...

sekejap aje waktu berlalu kan.. aliah semakin comel dan pintar. teruja tgk hehe

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ha.aa kan kadang2 nk cpt besar da besar nk rasa dia kecik hehehe bila la nk kasi jumpa aliah neh :D

Zuhaini said...

alahai cutenya....

mummysyafie said...

rindu dengan baby macam ni..kiut nye dier..

bila la bleh dapat baby baru

Dee said...

budak besar ni kan..mmg kita harap dorang x cepat dewasa..sedap je gomol time ni..

mrsharis said...

Dah bam-bam..
adik ni ikut muka mummy kan..