Tuesday, December 7, 2010

Nak gak matching

Buat pertama kalinya, zahra n alia ada baju sedondon.
Bila anak2 rapat terasa nak belikan bedua ni baju sama.
Kalau ikutkan daddy tak kisah pun
Katanya pakai je la baju Zahra yang berlambak tu.
tapi tau la ai yang degil, nak gak belikan baru tuk Aliah..
sian dia kan takkan takde baru langsung, nak pakai secondhand je :)
diorang ni tak kisah pun, mummynya je yang over sebenarnya hahaha

Dresses ni beli tuk bedua ni pakai masa raya haji lepas.
Baru ada sepasang yang sama..





9 comments:

honeyaliena said...

alolo comeynya dua2 k.yati :)

Connie said...

TOMEY2....

zailamohamad said...

alahai chomelnyaalah..

rambut zara dah panjang dah, comel je ikat tocang macam tu;D

mrsharis said...

alololo..comelnya..dh bam-bam pipi adik.
Aku pun, tergedik-gedik belikan baju yg sama..tu pun baru sepasang. Bila dah bnoleh berjalan besok baru best beli sedondon. Cam kembar..mak sukaaaa..

UmmiRosma said...

aduhai...comel...

Nice dresses...nice colours and they fitted the girls well...lovely :)

maya amir said...

sungguhlaa comel..and the dress pun cantik... betul tu..takkan si adik nak pakai 2ndhand jek..sian die..heheh

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

barulah adik beradikkan heheh teringat zaman dlu2 kecik2 pakai bj sama ngan adik ahaha

AngahSayang2314 said...

bestnyer kalau ada anak yg dua2 perempuan kan??? hehehee

~♥ iella ♥~ said...

comey la..pandai beli.
Klu tangkap gambar 2 orang skali lg nmpk comey...

http://fadthnwan.blogspot.com