Thursday, April 2, 2009

Eeeeyarkkk

Tak tau la nape harini rasa geram sangat..
sblom ni pun geram dah.
Tapi leh tahan lagi..
Hangen betul la.

Harini je dah bape kali nampak.
Tengah drive tetiba nampak mamat motor ni meludah time corner.
Pastu bila benti kat traffic light plak, mamat kete depan bukak pintu ludah.
Pastu lagi van sebelah plak ludah dari tingkapp..
yarkkk geli la.. asal ek suka benor meludah merata2 ni..
tolong la huhuhuhu

Sesuai sangat la ngan gambar ni.. macam monyet betul huhuhu

19 comments:

adda said...

eee... mmg pengotoq pun.. rasa nak tampar2 jer kan.. nak lalukan kete tempat dia ludah pn x lalu

CT NORAMIZA said...

yup betul, x suka org ludah sana sini mcm kan semua tempat tu dia je ada kat situ, gerammm

nana cdi said...

btul kak...pg td pun sye kne...bhenti kt trafic light ade cine naik moto ludah 2 kli dpn sye...eerkkk mmg gli btul...ikt kn ati nk je lnggar...geeraammm!!!

honeylanz said...

yerkk..mmg sungguh x senonoh la. dan mmg x suka sgt tgk!!! ish.ish..

Dee said...

x senonoh betul..pengotor..betullah perangai cam monyet..grrr...

Mrs Jaja said...

eeewww...pengotor la dorg ni...takde sivik btl..

gov kene buat undang2 pasal ni la..sape meludah kene denda 100 hengget..ok tak?

neezareef said...

yulkkkkk
tu naik moto..yg ade tu van kilang..siap bkak tingkap ptu tuihhh...suwey la sape yg kena

LoVEaQshA said...

huii saba kak..nie thap gaban nie mrh..
mmgla zura dlu pown penah kna..ms kat trfc light owg tue naik van zura br ckp kat hubby dia nie msti bk tgkap nk...puiii trus ludh siap lekat kat tgkp lg..bgang tul..

fiza said...

Eeeee...goli den, org mcm ni tak der attitude, tak pikir sensitivity org lain.

MommyDania said...

hahahah...betul2! mmg kena dgn image tu.

Dearie t.h.e STRAWBERRY said...

eeeee pengotor gilerr..xsenonoh dehh..ngekngok xde hotak tol..suke ati die je..hampesss..len kali sepak je moto die..hehehhe

A.R.A.S.H. 910 said...

unethical!! grrrrrr!!! =(

CoNniE said...

org tak bertamadun je yg ludah merata2 nie.. hishhh.. tak senonoh...

CuTeMiUt78 said...

uish...pengotor je la.. ish.. kita pun tak suka org yg suka2 meludah merata2 ni..

DiYa said...

tak suka juga pada orang macam ni. PENGOTOR!!

mummy_adam said...

pengotor betul diorg nie.. x respect org lansung..

mummYaeesh said...

slalunye terkinja2 mcm monyet..ni perumpamaan baru lak..teludah2 cam monyet...klu g singapore da lama kena fine!

by Jim MacQuarrie said...

You are using my artwork. Please remove it. I drew that monkey artwork and I own it. Take it down immediately.

Nurhayati said...

sorry Jim