Saturday, April 4, 2009

Look at Me!!

Lepas habis school Zahra terus gi The Gardens. Ape lagi soping ar.
Baju dia malas nak salin hehe

Terkedek2 jalan tapi ada hati nak peek-a-boo ngan Mummy.

video

15 comments:

mrsharis said...

Alahai minah tu..mentang2 dah boleh berjalan tanak daddy dia pegang la tu konon..
Comel jer tgk dia terkedek2 tu..heheh

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

eceh..jenjalan je keje zara ni

LoVEaQshA said...

Ala2 comeinyer zara jln terkedek2 lg..

Haizales said...

eeee...comeynyer Zara jalan..sweet sgt tgk..geram nk peluk...muahhzzz

4 Kay-E said...

Alaa.. kiut nye Zara jalan mcm tu.. hehe... Geram je tengok!

Nurhayati said...

mrsharis: haah eksen weh taknak pegang tangan..cam dah terror hihi

repunzal: asik jalan je, sampai sakit pinggang kejar dia huhu

loveaqsha: terkedek2 cam itik haha

haizales: nanti dtg kl bole peluk.. hihi

4kay-e: terkedek2 je kan. tak balance lagi, pastu dah taknak naik stroller dah huhuhu

mummYaeesh said...

whoops..jatuh sudah!
patutlah jln kedek2..tak pakai sandal giselle bundchen katanye..woohoo..klu pakai harus terus catwalk si zara ni!whoops

CoNniE said...

huhuhuh... comeinyer.. terkedek2... melelong2 jalan... hehehehe..

[-suziey-] said...

geram tgk bdk kecit dalan..terkedek2..tertonggek2 ngn pampers dia tu..ekekek:D

honeylanz said...

dah laju dah zara jalan..gigih tu x nak di pegang!!

nydia-mama akif said...

amboi..amboi...dah laju dah zahra jalan....

mama MyaElzara said...

alah haiii!!! Tomeinyerlah zara nie...

Mama 4H said...

wah...zara dah jalan...bleh la join abg2 main nanti...hu3

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

alolo tomei nyer dia jalan

Nurhayati said...

mummyaeesh: pe kata belokan sanda giselle bundchen tuk zara.. kan kan kan..

connie: tue la melelong2 dia.. tak balance hehe

suziey: betul2x tertonggek kan bontot haha lawak

honeylanz: mmg gigih berusaha.. tak nak pegang, eksen..

mama akif: tak sangka cepat gak dia jalan.. laju dah

mama myaelzara: tq

mama 4h: bole2.. nanti dia buli abang2 plak.

anna: kalau dorang jalan camne pun comel je kan.. ;)