Sunday, December 27, 2009

Muzium Kucing

Lepas lunch kat Sarawak Cultural Village, gi melawat muzium lak.
Zara la paling seronok. sbb dia pencinta kucing. ;)

Masuk2 muzium ni nampak giant cat.



Kucing Whiskas



Seronok Zara dapat tgk byk cat. Sampai juling bijik mata.
Sepah2 cat sana sini.




Macam2 bentuk dan macam2 rupa



Kubur kucing sape ape ntah. lupa ar.



Antara banyak2 cat dia paling suka kat Hello Kitty.
Lama betul dok perati je barang2 nih.



Beli baju tuk Zara sebagai kenangan kat Muzium Kucing.
Suka giler dia, dah pakai taknak bukak. huhu




Byk cerita pasal kucing, sejarah, baka, dan macam2 lagi.
Ngan pelbagai bentuk rupa kucing.
Sape suka kucing rasa la seronok dlm muzium ni =)

15 comments:

ikiqzana said...

kat mana ni yati..?? seronok gak klu dpt g sana.

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

kenapa linda tak g ekk uzium kucing nih

yaya said...

tgk gambar awk gi kuching ni buat kite rasa nak ajak hubby pergi....

Haizales said...

oooo..zara pecinta kucing ek?sama la ngn aunt hazel..sbb tu adenyer RANIA CATZ BREEDER ;)

CaTwOmEnS said...

wah so cute.... suka la nice place.. zara pun cute sgt

mummYaeesh said...

best2 tp tak tahan siap kubur kucing pun ada ek??hiks..
klu bwk yaeesh ni harus juling gak bijik mata dia..hahah

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

apsal ko x bwk balik sekor yati ehehhe
p/s..yati ko cute seb bek aku x cubit kuat2 pipi ahahhaha

Nurhayati said...

ikiqzana: kat kuching dear

miss repunzal: hihi asik nak ngorat orang sana tak sempat la nak ke muzium kucing ni hihi

yaya: ape lagi ajak2 jgn tak ajak.

haizales: haah dia suka.. tarik ekor kucing lagi..ganas betul anak daraku ini...

catwomens: haah tempat menarik.pegi tau.

mummyaeesh: itu la..kubur pun ada. ha harus yaeesh tak tentu arah nak kemana satu..semua ada kucing.

anna: kalau idup nak gak le bawak.. ini matinye taknak la. :p nak cubit pipi ek.. bagi kempiskan sket bole haha

[-suziey-] said...

nama pn muzium kuching..harusla penuh ngn kucing n kisah nya..hehe..zara pn mcm kucing tu gk..comel..ekeke:p

p/s: thnaks for thecake...dh blasah abis dh:p

Farah said...

aikk hello kitty pon ade hahaha

comel la t-shirt tu!

CuTeMiUt78 said...

wah.. skee la zahra ya.. tgk byk cat..

Nurhayati said...

suziey: itu la kan.. dah nama kucing..kalau letak anjing kang lain jadinye hahaha

farah: tue la, asal kucing je semua letak dlm tu.

cutemiut: memang suka ya amat..dia cam tak puas kat dalam tu.

~Zetty84~ said...

cantiknye akak baju cat zahra tuh...
jealous aunty taw..!!!
siap ada colour pink2 lagik... ;p

zailamohamad said...

cantik baju kucing tu!!

Nurhayati said...

zetty & zaila: comel je kan baju tu kan ;)