Monday, December 7, 2009

Apesal ntah

terima kasih pada yg komen.
pada yg tak kena pada batang idung mungkin rasa 'biasa lah tu'.
Tapi tak biasa pada kami yg kena dgn orang dengki khianat ni.


.
.
.
.
.
ORANG MELAYU TAK BOLE TENGOK ORANG MELAYU SENDIRI MAJU
MESTI NAK DENGKI
.
.
.
.
.

24 comments:

~Zetty84~ said...

tul akak...
zati sokong...
kita tgk bangsa lain ok je kan...??
esp, kalu berniaga...
kalu org melayu kita jenuh dah kena manderem dah...

psst...nape ni akak...???

[-suziey-] said...

mmg lumrah..sbb tu melayu xmaju n always ketinggalan..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

entah yati aku pon x paham manusia perangai cenggini

honeylanz said...

banyakkan sabar yati.. mmg ramai yg hati busuk di dalam...

Snowwhite Zone said...

standard le tu manusia..

kat opis anis ni ada sorg mcm tu...

ngn bangsa sendiri, dia kacau..

ngn bangsa lain dia jilat kaki org tu

Queenin Murni said...

hehhe! ntah la.. mmg lumrah begitu kot? :P

~Eila @ Along~ said...

agree!!!! tak suke betul sikap melayu gini..bila la nak berubah...

Sidratul Muntaha said...

can't agree more
sgt2 betul!!

gurLuvpink said...

stuju sgt2 jgk..
n org mlayu pon bile da sng cpt btul lupe dri..out of topic ckit..=)

mEiZ SHA said...

biasa la tu kak...
bile senang lupe diri tu da memang lumrah!!!

ungkit mengungkit memang lg laa dia suke...

tu laa melayu..cemana nak maju kalau idop asek sebok jg tepi kain org n mengata org..:)

bia laa mereka kak

CT NORAMIZA said...

biasalah yati, walaupun kita melayu, tp terpaksa akui hakikat bangsa kita sendiri, x blh org lain lebih, mesti ada iri hati, dengki semua lengkap, pakej, sedih ngan bangsa sendiri :(

mrsharis said...

Betul..aku sgt2 setuju sbb terjadi pada diri sendiri. Nyibuk jer..
Dia upload gambar mcm2 kt fb dia boleh..bila tang kita lak dia kata nk menunjuk..WTH????

atty's said...

lumrah manusia..takleh tgk org senang..lelagi kita sesama melayu..

CuTeMiUt78 said...

eemmm lumrah yg bernama manusia.. gitu la kan.. emmm pe kes plak ni

Dee said...

biasalah tu..

Mama 4H said...

mmmm....sabo jer la kan...dalam hati nih tuhan ajer yang tahu yatie....tak hilang2 lagi tau perasaan macam2 ada tu.heii...membuak2 bila pk....

sI tEDI said...

manusi mmg penuh dengan sifat iri

Liza said...

spot on!!!

zailamohamad said...

a'a..kenapa orang melayu harus mempunyai sifat itu??

QuEeN Of 2 Heroes said...

nape entah org melayu cenggitu...

Lovely Emy said...

mmg banyak melayu yg mcm ni :(

onniey84 said...

setuju sesangat

neezareef said...

suke mkn daging sndiri..gini lah

ibnu marzuki al firdaus said...

orang kafir cam cina, yahudi,keling & lain2 pong... awat, tak perasan kah? cuma kita jer dah terset kat otak gaknya.

yang aku bengang, apasal meLAYU, cam dah takder perkataan lain bak menYEGAR ke!