Thursday, June 4, 2009

Takziah buat Ayu sekeluarga

I nak berkongsi kesedihan dgn uols terhadap kawan blogger kita Ayu (Sidratul Muntaha)
di atas pemergian Ayahanda Mertuanya yang telah kembali ke rahmatullah harini.
I baru dapat call dari dia jam 1:53pm tadi.
Waktu kematian arwah kurang pasti, tapi Ayu maklumkan dlm 5min lepas masa kami on the phone.

Sama2 lah kita sedekahkan Fatihah buat arwah. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

Pada
Ayu, kuatkan semangat dan tabahkan hati.
Walaupun kita tak pernah jumpe, tapi I tetap menjadi pendengar yang setia jika diperlukan


(menggeletar tangan I menaip entry ni, terngiang2 lagi Ayu meraung)

18 comments:

honeylanz said...

takziah buat ayu n family. kuatkan semangat n tabahkan hati. Al-Fatihah

Farah said...

kirimkan salam takziah kami sekeluarga pada ayu..

Zetty84 said...

erm, takziah wat ayu n her family...be strong k...!!!

CintaKu Iman said...

takziah dari kami sekeluarga buat ayu..tabahkan hati okey...

Zuhaini said...

takziah buat Ayu n family...

neezareef said...

takziah dan alfatihah

NOR HAYATI MD NOOR said...

takziah

| eus | said...

takziah juga dr eus!

al-fatihah...

mrsharis said...

Innalillah..semoga rohnya ditempatkan bersama org2 beriman..aminn

CuTeMiUt78 said...

salam takziah utk keluarganya dan alfatihah utk arwah.. semoga ditempatkan bersama org2 yg beriman.. insyallah

mamazana said...

salam takziah & Al-Fatihah...

busyuksayang said...

alfatihah & takziah buat ayu dan keluarga :(

Liza said...

Salam takziah dan Al-Fatihah utk Arwah

[-suziey-] said...

sian ayu..dpt gk sms dia..huhu

atty's said...

takziah dan alfatihah

mummYaeesh said...

tulah..baru jerk smlm comment doa supaya cpt sembuh tetiba arini meninggal..tuhan lbh sayangkan arwah..semoga rohnye dicucuri rahmat!

be strong ayu!

Sidratul Muntaha said...

salam
yati
thank for the entry
terharu sgt2
insyaa Allah
sume sokongan dan galakan akn buat ayu kuat.

Nurhayati said...

waalaikumussalam Ayu.
takde ape yang terharu, cuma yati ingin berkongsi kesedihan Ayu bersama2 ngan sahabat kita yang lain.. bukannye kita berkawan tuk berseronok jer.. berduka pun kita tetap berkawan ;)

yang pergi tetap pergi, dan kita hidup ini masih perlu jalani kehidupan seperti biasa. InsyaAllah roh arwah dlm keadaan tenang dengan iringan doa dari kita tanpa henti.