Sunday, June 21, 2009

Tag: Candid Picture

Dapat tag dari Has

Aduhai Has, susah la tag ni. bukan ape, susah nak cari candid pic..
Korek punya korek.. jumpe la sket. Baru prasan, rupanye tak byk gambar sendiri haha

Okey, peraturan tag:
1. Upload 3 keping pic "candid yang wow!" anda.
2. Describe it.
3. Tag rakan-rakan yang lain. Ikut suka hati la berapa orang.

Candid pic yang ada ni, takde yang "wow" yer. Harap maklum. ;)

Candid 1:
Kat Taman KLCC, nak snap gambar Zara tu.
Candid 2:
Kat McD, Ngurah Rai Airport in Bali. Nak balik dah.
Honeymoon kat sana. wink wink wink Candid 3:
Bakal Astronaut Malaysia ke-3 hahahaha


Penerima award seterusnya ialah:
1. azzah husna
2. cikAyu
3. ct rahani
4. zetty84
5. rinna
6. m@l@
7. mrsharis
8. nurulzia
9. mamazana
10. ellismie
11. adda
12. ct noramiza
13. mr and mrs mizan
14. neezareef
15. suziey
16. sidratul muntaha
17. dee
18. kakty
19. mya elzara batrisya
20. niza

22 comments:

:: m.u.n.i.r.a :: said...

alaaa..tomeinya astronut tu ;)

saya! said...

gambar no.2 paling candid sekali.. hehehe.. i like!!!

honeylanz said...

suka pic no1. nk ambik pic zara, rupanya ada zaf snap pic mommy lak..
patut la jari masih ada inai dlm pic 2, honeymoon time rupanye. yg pic last mmg..betul2 sporting pn astronut to be ni

adda said...

salam.. waa.. gambar astonaut tu sgt cute laa hihii..

yg kena tag no 11 tu betul ke diri ku ini???

Mama 4H said...

wow!!!!....hehhehhee...

CT NORAMIZA said...

suka bangat pic no 1 tu, cantek!!

alamakkkk scroll punya scroll punya scroll, sekali ada nama ai lah :) hehehehe...

Zuhaini said...

saya suka gambar no 3! haha :)

mummYaeesh said...

wah inai masih dijari gitew..woohoo..bile la weols nak smpai bali ni..cis!

hamboii astranaut ke tu??woohoo

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kena tag plak :D nak cekau mana ni gambar candid..hikss

atty's said...

nanti sempat kty buek..tau.lor nie tak sht..susah nak cari gambo candid nie

Mya Elzara Batrisya said...

Hehehe Tomeinyer gambar yg last sekali tue...

CuTeMiUt78 said...

skkeee tgk gambo last tu... gambo candid pun kena buat tag ya.. :D sib baik takde nama kita.. :D

Farah said...

hahahah gamba yg astronout tu comel gilerrr!

Dee said...

ujung2 kena gak..aisey..kenalah cari gambar candid..ada ke ek?

neezareef said...

wakakaka kejam ko yati tag aku tag ini..hik hik kena korek arr gambo candid nih...

pstt..nk tumpang iklan
vote for afiq kay!

http://bigboy-uzma.blogspot.com/2009/06/undi-disini-sticky-mode.html
A0018

TQ

zailamohamad said...

gambar kedua tu, inai pon ader lagi kat jari;)

Nurhayati said...

munira: astronut tu tak layak wakil Malaysia.. kecik sangat haha

saya!: haah candid la sangatkan, sbb nak lubang idung pun leh nampak.. ;)

honeylanz: penat korek2 folder cari pic candid ni..

adda: haah diriku telah mengetag dirimu, sila lah buat ye.

mama4h: tak wow la kakti haha

ct noramiza: ha silalah buat yer.

zuhaini: i pun suka gak.. haha

mummyaeesh: ajak la enAhKau gi hanimun kat Bali, kan kan kan

elissmie: ha mendera ko lak cari gambar candid..

atty: noproblem kakty

mya elzara: comel ke.. astronaut gumuk hehe

cutemiut: tu la camne leh tertinggal ni.. takpe tag seterusnya letak nama rina 1st skali.

farah: comel la sangat kan.

dee: haah nak dera cari gambar candid.

neezareef: memang aku kejam.. so berhati2 la sape yang nak aniaya aku ni.. hihih weh dah vote tuk Afiq.. gud luck beb!

zaila: nama pun hanimun kan.. tue ada inai.. hihih malunyer. =)

niza said...

gmbr naik angkasa tu gelembung2 pipi...hehehe...

Nurhayati said...

niza: pipi tu sengaja digelembungkan.. konon2 la.. =)

adda said...

oo betul la rupanye diriku ini telah ditag.. tenkiu tenkiu..

CiKaYu said...

ayo..yo yati..assingment ni, dah masuk dlm diary, tapi tak tau nak buat bile...hehehehe i sukat pic no. 1 tu.

mamazana said...

Ayayaya... baru dpt singgah hari ni, udah kena tag...!

oooo... honeymoon kat Bali ye. Adakah Zara yg tembam itu made in Bali??? muahahahahahaha!!!!