Friday, February 20, 2009

Ada bakat ke?

Bakat ape pun tak tau ler hihihi..

sorry video senget, maka sengetkan la kepala anda :p

video

11 comments:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahaks klaka nyer ehehehe

MeL said...

ahahaha sgt cute!! membaca ye zara?

Anonymous said...

ada bkt jd accountant :p

honeylanz said...

zara menyanyi kut...comel sungguh dia..tak sabar nk ada baby gurl gak :p

mrsharis said...
This comment has been removed by the author.
mrsharis said...

zara tengah membebel sambil kira bil..hihi

F y Q a said...

hi.
xtau nk reply kt mne. :d
TQ sbb singgah.
nnti sy link page akak ni.
bule ?
tc.

CoNniE said...

bahasa jerman daaa... soo cute bunyinyer..

aLeenA Adli said...

hehehehe..
pndinya zara membaca..;DD
cumer confuse bhs aper,tue jer..
comey sesgt..

nurulzia said...

chomel gile, zara bising kat u kot..bil mahal sgt..hehehehe..but she's really adorable..

Nurhayati said...

anna: sronokkan tgk gelagat anak hihih

mel: ha baca ape pun tak tau.. rasanye cam bebel

anon: alhamdulillah, masin la katamu.. walaupun mak dia tak jadi accountant turun kat anak pun jadi le.. :)

honeylanz: pitching byk lari kalau nyanyi :p, pe lagi has..cepat la dapat bb girl lak.

liya: tue la bebel dia, sbb mummy dia tak beli tuk dia skali.

fyqa: hye fyqa, link le bole aje.. :)

heny: tue la pasal, bila nak paham pun tak tau hihi

fara: dia je paham sorang.. pe dia bebel taktau le.

nurul: tue la dia bising sbb mummy dia suka habis duit, esok kalau jadi accountant elok gak..ada org nak controllkan duit mak dua neh.. hahaha