Wednesday, August 19, 2009

Rahsia Bantal

credit pic to mySA lifestyle

Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-

1) Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni.
Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.
Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang keyakinan.
Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.
Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.


3) Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik.
Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.
Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.
Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
Mereka tdk suka berusaha.


5) Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi.
Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


6) Tidak punya bantal
Kasihan betul... pergi kedai belilah satu ;)
.
.
.
.
.
.
.
Semua pernah merasa tido dari satu bantal, ke byk bantal dan takde bantal.
Paling banyak No.1
Tapi idak la romantik pun huhu

Korang plak yang mana? sila kaborkan padaku yerk hihi

37 comments:

Zetty84 said...

Hikss...zati NO. 1...
berjiwa seni ker zati nih..? hihi ;p

honeylanz said...

has nye yg no. 2. x confident rupe nye.. heheh

Farah said...

aya mmg suke peluk bantal..kat opis pon ade bantal peluk hehe

<< s| tED| >> said...

aku no. 2 .. tapi aku bukan macam tu :)

DaZzlingLilLy said...

sama dgn honeylanz...no 2..hehe

busyuksayang said...

mcm mana plak org punya bantal busyuk??? huhuhu!!!

busyuksayang said...

mcm mana plak org punya bantal busyuk??? huhuhu!!!

LoVEaQshA said...

zura yg no.2 tue kak...

tp mksd no.2 tue slh tau!!~
mmg suka berdamping ngn rmi org but bkn xyakin utk wat sesuatu perkara!~

Queenin Murni said...

saya no 1 and no 2.. aci tak?

satu lapik kepala,satu peluk, satu tutup muka..

ha.. sila la tafsir.. :P

mEiZ SHA said...

HEHEHEH
ninie pun mesti peluk bantal
tanpa bantal bucukku x bleh tido mlm owhhhhh
:)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

i sker pelok bantal ahahaha

Rozita said...

akk suka tidur tanpa bantal
klu ada bantal sakit tengkuk jd nya
peluk bantal tak bape suka
lebih suka peluk org ahhahha

Dee said...

sy no 3..hehehe..

yaya said...

saya adelah di no 1 juga....

Sidratul Muntaha said...

ayu plak
no satu ade,no dua ade,nombor empat tu pun ade.
camner tu?
hik hik hik!

atie said...

hahaha...rasanya akak yang suka peluk bantal dan guna satu bantal tu kut....hihi. Ada jugak info pasal bantai ni yer yati. Sungguh bergeliga ....ekeke

CT NORAMIZA said...

yati, saya yg type no 3 tu, sian kan :) hehehehe... x larat nak rebut bolster ngan "member sebelah"

nydia-mama akif said...

sama...no.1 jugak,tp cam tak sama je ciri2nye dgn diriku ini...tak berseni lgsg...hehehe

Mrs LVoe said...

sha no 1 bile hubby offshore.. hubby ade peluk hubby ler 'blush'

Nadia Dzai said...

hah, macam no 2 jeeee ;p

mummy_adam said...

i suka sume.. ikut mood n time.. hehehe :)

Snowwhite Zone said...

anis? no. 2... tp confident je.. hehehehe

CiKaYu said...

kelakar lah entry ni... saya no. 1! hahaha..

neezareef said...

yati,
aku suke tdo tutup mata dgn bantal..tp tade dlm kategori lak..hihi

momguess said...

aku semue no ader
ahakssss
camner tuuuu!!!!

Real Woman said...

arghhh...macam hampir semua je i ada! huhuhuh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku suka tidur 2 bantal tapi x pulak kurang keyakinan..hiks..maknanya 2 bantal bukan banyak :)

[-suziey-] said...

hmm kesemua pilihan diats..ikt bape byk bantal ade..ekek:D

:: vErde+hAzizi :: said...

1 & 4...n 3 jgk kot sometimes...
hmmmmmmmmmmmmm...confuse jap....ape ape pon peluk mr.doc la lagie best :D

A.R.A.S.H. 910 said...

bantal busuk? huhu =)

Haizales said...

haizales NO.1...fuhh kaalo tak de bantal peluk,susah nak lena..hihik ;p

atty's said...

kty no 1..tp daku tak lomantik pun..melukis pun tak terror..sastera apa lagi..wahhahahha

shila ariff said...

saya no. 3.........

c a b b i e n a said...

diriku bnyk kt situ... tp ada srupa ada xsrupa...

Jijah said...

saya guna no 3 ecehhh..! hahaha rimas ler bantal byk2. sampai skang tak jumpa bantal sedap tido cam bantal hotel. (alasan selalu nk gi cuti2 selalu)

ok nnt sy pikir camne yer, nak besau ker nak kecik? besau la kan meriah sikit.. nama pun raya kan? dark blue ka? light blue ka? royal blue ka? terqoise blue ka?

sila jwb :-)

4 Kay-E said...

Salam,
Bantal pun jadi isu kan? hehee.. Macam2 jenis pulak tu ;)

Selamat menyambut Ramadhan & Selamat Berpuasa...

Dari kami sekeluarga...

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. kita pun lebih kepada no 1 ngan no.3 tu..