Tuesday, August 2, 2011

Jade Brooch

Tiap kali nak raya,
ai mesti nak beli brooch baru.
Brooch raya la katakan.

Kali ni macam berkenan kalau brooch tu ada jade.
Tak kira la kalau baju raya kaler ape pun,
rasa cam kena je kan tempek jade seketul. :p
Kalau tak kena pun fedulik ape kan. hehe

Jadinya ai pun google la nak tgk,
cantik ke idak jade brooch ni.
Terima kasih ye en Google.








Paling suka pic last ni,
sebab rasa penuh je jade tu kan.
Pastu nampak antik dan elegen gitu.




Kalau bgtau kat enZaf nak beli camni,
confirm kata jgn nak mengada.
Beli sblm ni yang rege 200 pun dah kata mahai sgt.
Ape ntah nak beli ada jade ni.
hihihi


8 comments:

mrsharis said...

Proceed..proceed...hehe

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

anna suka yg first tue hehe ala bli jek kuikui

mEiZ SHA said...

cantikkkkkkkkkkkknyer...:)
beli2...;p

LIP (^_^) said...

yg last one tu cun

Connie said...

suda suka beli sajaa.. ngegegeg..

Joy said...

lawa..nak2 yg no 4 tu..

mamamarissa said...

cantik la babe...very the classic kan? :)

nampaknya kena beli juga la nie...hehehe!!!

Tihara said...

salam,

cantik brooche2 tu

JUM SERTAI GIVEAWAY SAYA- ADA HADIAH HEADBAND CROCHET :)