Thursday, August 11, 2011

Pasti meriah

Raya tahun ni pasti meriah.
Sebabnya cousin2 ku 3 orang dari Korea,
akan balik beraya kat sini.
Hoyeyyyy...
Rindu bangat sama dorang.

p/s: mintak bawak balik bf korea ya.. :p



Pic2 semua ni cilok dari FB mereka hihi










6 comments:

mrsharis said...

Gambar first tu dah mmg mcm mamat korean dah..hehe

Dee said...

dah mcm mamat korean ar dee tgk..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dah jadi korean dah nampaknya..hehehehe ker memang mix?

zailamohamad said...

aku tengok sume dah macam orang Korea muka Melayu;P

ikiqzana said...

sama ler nk komen yg sama gak.. sejibik dah mcm org korea dah.. cute la.

Nurhayati said...

mrsharis: haah dah ikut style sana.

dee: K-pop katanya haha

elissmie: tok kami darah cina, tapi diriku idak pun ikut huhuhu

zaila & zana: skang ni lagi dah rupa org sana habis.. kulit jadi putih gebu dok sana, sbb cuaca tak panas. rasa cam nak dok sana gak hihi