Wednesday, August 24, 2011

Sudah turun tapi

Lama tak timbang berat badan bulan puasa ni.
Takut pun yer kot naik ke turun ke kan.
Tak leh terima hakikat kalau bertambah
hahahaha
Padahal diri sendiri bukannya nak
gi exercise ke ape2 ke tuk turun,
dan dan tak leh terima hakikat..
ceh

Okey ni berat terbaru lepas berbuka.
En Zaf suh timbang pas buka.
Katanya tak aci la kan timbang time puasa,
harus la turun berat tu.
Jadi ai yg menurut perintah. :p



*Lompat bintang*
Seronok dapat berat turun 3kg.
Tapi badan tetap camtu gak.
Takde pun nampak kempis tang mana2.
Jadi ai wat assume yg kurang tu
adalah berat air.

Tunggu la raya nanti,
harus naik 2kali ganda.
Kejap je bertahan turun tu.
huhuhuhu

Hmm tadi dapat call dari Nuffnang,
invite buka puasa esok,
tapi tak bestnya tak leh
bawak partner.
Terus tak jadi nak pegi huhuhu
tapi kalau ada kawan yg kenal bole gak pegi.
Ini tak kenai sape, malas la.
harus diriku suam je.
tak reti nak bersosialkan.
camni la huhuhu
Ape pun thanks yer Nuffnang sbb sudi nak jemput.

Okay mau bersiap gi umah PIL.
berbuka disana :)

Lagi brape hari je kita nak rayakan.
Mesti uols semua dah malas nak wat keje.
hihihi

Selamat berbuka yer kawan2.
Jgn lupa tarawikh :)




6 comments:

norly a.k.a mamaDZ said...

jelesnya tgk jarum penimbang tu!!!!kalo norly kan menyenget ke kanan ke manjang.mencikk!!!!

nydia-mama akif said...

Mmg saje buat org jeles ni... Sob sob, skg xpernah cecah angka 4 tu okehhhh... Main 6++ je skg...uwaaaaa....sedih tul.....

mrsharis said...

Aku turun 2kg jerrrrr..skng ni 50kg. Mencik..bila lg nak hilang 2kg ni...

atie said...

okay dah tuh yati....turun jg kan.ada yg tak turun2 nih caner huhu

Neeza.Areef said...

comeynya yatie..syoknye dpt trnkan berat time2 bln pose nih

DaZzlingLilLy said...

alahai ringannya...ai last berat bawah 45kg masa darjah 6 kot..hehe