Sunday, July 31, 2011

Beriadah ngan anak-anak


Sementara menunggu en Zaf pulang dari tarawih
mari update blog :p

Bawak anak2 main kat playground.
Sejak Aliah dah bole jalan,
mmg seronok la dia dapat main.
Orang baru dapat kaki kan.
Takmo dah dukung.

Si akak Zahra ni plak,
gayat tapi nak gak main swing.
Tapi bole naik swing yang tuk baby
pastu taknak gerak hahaha
lawak la kamu ni Zahra oi


Adik Aliah yang tak nak kalah,
mana akak pegi dia pun nak ikut.


Selain swing suka slide.
Tapi skang dah suka tunnel slide pusing2 gitu.
Mummy lak gerun tgk dia ok ke tak.
Sbb tak nampak kan..
alih2 dah ada kat bawah.


Video ni Aliah beria nak naik atas slide.


video


Ni video Aliah dah banyak jalan.
Comel je cam ketam jalan, senget2 hihi


video

5 comments:

Linda Yusoff said...

kak yati, linda nak ucapkan selamat berpuasa.

new url blog: sorbetpurpleandbabyblue.blogspot.com

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

huhu selamat berpuasa juga wahh dpt kaki ekk sonok la..tp ko x letih ker yati nk kejor ahaha

mummysyafie said...

dier baru dapat kaki memang seronok xplore semua benda. kalau dulu wawan pantang didukung..tapi bila dah besar ni mengada plak nak duduk storller

AnisLaaa said...

selamat berpuasa yati!

watie wyyn said...

hihi comels kan tgk diorg yg baru dpt kaki ni.. yushua pun sama.. tak tahu nak tdo da sbb fikir byk keje x siap lagi.. asyik nk berjalan jer.. tp pastu rebah.hihi.. aliah da tumbuh gigi lom? yushua baru seketul!