Friday, August 12, 2011

Baju raya untuk Zara

Wiken ni nak sambung misi mencari baju raya anak2.
especially Akak Zahra.
Adik Aliah pun ada gak tapi idak la nak cari byk sangat,
sbb bole pakai baju2 akak dia aje.
Sian pakai recycle je kan hihihi

Minggu lepas dah beli sket tuk dorang.
Beli dress kat Poney,
sebab sana bole dapat sedondon tuk akak adik.
Nak boria je kan mummy nih huhu.

Lepas solat subuh tadi,
saje la menggoogle website baju2 dorang ni.
Banyak giler berkenan..
kalau la byk duit rasa cam nak beli semuanya.
hahah tamak sungguh kan.

Pakaian tuk gegirl ni sangat la cantik.
Ai sanggup keluarkan duit tuk barang anak,
dari tuk diri sendiri. :-)
Kalau barang sendiri pikir banyak kali beli ke tak,
tapi kalau barang2 tuk anak,
yg dah berkenan tu, tak pikir byk,
terus bawak gi kaunter haha
Rasanya semua mak2 di dunia ni camtu kot kan.
Dulukan anak2.
Setuju tak??!! :p



10 comments:

Qaseh said...

betul2...tu yg best nye ada anak pempuan...baju mmg cantekk mmg rambang mata nak pilih.

shila ariff said...

tul tu...pakaian gegirl mmg comel2..compared to boys..huhuhu...

FaRah Baharom said...

cantik2 ur choice. n betul berhabis tuk anak tu satu kepuasan. sonok tengok anak pakai bj cantik2 kan..hehe

Sidratul Muntaha said...

cannot agree more.
sume tuk anka2..
tpi aku peing siktila tahun ni sebab abang dan adik nih..
mana sma jenis.
adei...
baju - baju..
dah la si setot tu beso.
aih..
adik jerlah comel2..
mmg mabuk klu nak gi beli bju tuk ara nnti

ikiqzana said...

tu sume ker baju ank2 yati..? cantik nyer baju gigirl kan. suker negok dan beli dari baju ank lelaki x bnyk pilihan.

baju ank2 zana baru 70% beli.

Joy said...

iye..betul..apa saja utk anak2...lawa2 la bj ahkak zara ni...pandai mommy dia pilihkan ;)

fiza said...

Betul 3x ☺☺☺

NICK @ NADIA said...

stuju2..skng ni bj kte xbeli pn xpe jnj bj anak tiap bln kne beli br wat penuh almari die huhu.serius xtahan tgk bj gegurl kiut miut gle ;p

zailamohamad said...

Zaila pun beli dress Poney ntok Ameera tapi kan anak dara aku tu tak nak pakai weh..nak pakai jeans aje kejenya..huhuhuhu

mrsharis said...

Lg best sbb ada 2 girl..boleh berdondon-dondon kan..hihihi