Tuesday, August 16, 2011

Tops for me

Raya tahun ni kami tak
tempah or beli baju kurung/melayu.
Kami plan pakai je baju masa
adikku kawin bulan 5 lepas.
Lagi pun baru pakai sekali, masa tu je kan.
Jadinya jimat dah ringgit kat situ.

Disebabkan itu jua,
En Zaf bg green light tuk beli baju jalan.

Ingat kali ni nak cari tops kaler itam.
Kononnya nak menutup lemak2 degil di badan,
tapi a big no for En Zaf,
dia tak suka kaler itam.
huhuhu

Macam biasa ai akan googled
tuk mencari idaman hati.
dan seperti biasa jua diriku suka pada
plain tops.








tetiba minat kat Polka Dot Top ni.



Harap2 ada la tops yang berkenan ni kat kedai :)
Idak la nak beli semua,
tapi kalau dpt kesemuanya lagi bestkan hihi




5 comments:

linahilmin said...

both gap sangat2 santek!

mEiZ SHA said...

sume santek2 ..:)

mrsharis said...

polka dot mmg comel :)

Joy said...

semua lawa-lawa! kalua la dpt semua kan ;)

ikiqzana said...

baju yg paling atas cantik.. suker.

beli semua pon ok yati.. raya setahun sekali.. :)