Monday, November 1, 2010

Berat badan




Smalam diriku telah memberanikan diri menimbang berat badan.
Setelah sekian lama tak timbang.
Sejak dari last checkup (raya ke-4) sblm bersalin.
ecece cam la lama sangatkan hihi.
Berat sblom bersalin 54kg.


Dah naik atas scale tu, tak berani nak tgk brape.
Padahal tak nampak sebenarnya, rabun.
Ha kritikalkan rabun ku, sampai nak tgk berat bape pun tak nampak dah.
tapi taknak pakai spec gak huhuhu
Ha sudah2 bukan nak citer pasal rabun.

Maka dengan mata yg rabun ni, suh la Zaf tgkkan brape beratku itu.
Zaf pun cakap beratku 46kg.
Kena turunkan lagi satu kg nampaknya, tuk dapat balik berat asal (45kg).
Ok petang ni kena jogging. jommm kawan2.

17 comments:

Joy said...

berat yati 46kg aja? ringan nye ;)

DaZzlingLilLy said...

wow..ringannya..sikit jer lagi 1kg jer..insyaallah tak lama lagi dapat la berat asal tu..

momguess said...

makngaiiiii
jeles tau berat mcm tu

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

cehh ringan giler jeles aku..dl berat 45 jew :(

[-suziey-] said...

ala xla jauh sgt larina..1kg tu kacang je nk buang:p

Ciklinn said...

huwaaaaaaaa tecik knyer kamu.. ciklinn skrg 53kg okeh... huhuhu

CiKaYu said...

46kg?? ringannye...berat saya time sekolah dulu..

adda said...

wow cwpatnye turun. apa rahsianye.. syafi dh 2 tahun ++ pun berat tanak2 turun ni camne? huhuu

Queenin Murni said...

mengandung 54? me tak mengandung pon dah dekat2 tu ja.. hehehe!!

xyah la kurangkan 1kg tu... kurus sgt tak comel...

hahahaha... ayat jeles! :P

Dee said...

46kg? wei..jeles2..

Nadia Dzai said...

kejapnyeeee turun! bestnyeeee

e.l.i.s.s.m.i.e said...

46 kilo.lama btol tak cecah berat tu :p

~ As ~ said...

jelesnya dah turun 46kg, aku ni masih 'tut' ok tak tau , tak berani timbang...agaknya 60kg...

mrs shaifull said...

yati, x nak kawan ngn awak lah, mana aci berat awak 46????? apakahhhh??? giler malu kalau terjumpa yati kat luar ni huhuhuuuu

Farah said...

tahniahh!!! hehe cayalaah banyak turun tu.

Liza said...

ringannyer, i am more than 20kg heavier than you :(

mrsharis said...

yeahh..tahniah2. =)
45kg..berat aku masa bujang dulu tu, bestnya. Skng ni 48kg pn dh cukup ok bg aku..heheh