Thursday, November 18, 2010

What a day...

Smalam Raya Haji kami amat sedikit hambar.
Sebabnya, malam raya Aliah taknak tido.
Meragam tak tau nape.
Susu dah bagi, ubat kembung dah sapu,
baca yassin, kursi, fatihah, 2 qul semua dah.
Sampai kami bagi ubat demam lagi.
Aliah nak dukung je, dukung tu satu hal, tapi nak dukung berdiri huhuhu
Ai ngan Zaf dah wat marathon pas baton berganti2x..
Giler tak larat dan penat.
Akhirnya Aliah tido gak, tapi kul 11pagi. Amik ko.
Kitaorg pun terbongkang sampai ke petang.
Kul 4lebih baru bangun.
Zara sorang je yg cukup tido dan bangun pagi.
Nasib dia leh bawak diri, layan cartoon sorang2.

Orang beraya pagi2.. kami baru nak beraya kul 6petang.
itu pun masing2 kepala pening, mana taknya, bangun tido bangun tido.
Badan pun rasa sengal dan sembab. :(
Kami hanya balik Sg buloh dulu pastu malam ke taman tun plak.
Umah sedara-mara pun tak pegi huhuhu

Hmm ni je la gambar raya haji kami,
Zahra ntah ape taknak bergambar..
Aliah plak terbongkang, tido tak bangun2.. sampai la pagi ni
Penangan malam raya sampai ke pagi dia tak nak tido kan. :)
Saje je Aliah ni wat drama huhuhu

10 comments:

[-suziey-] said...

umangaih..aliah xnk tido..haih mmg letih ler kena dukung berdri..haih...dh lama xrasa pengalaman itu..hiks

linahilmin said...

waaa... kita yg baca ni pun mula tera kengeriannya, dah 2 thn lena tido malam, tup2 nk mula balik! adehhh!

atty's said...

kenapa aliah tknak tido tuh ..
tu sedap je tido.

pink ..lawa..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

alahai kesian nyer huhuhu x per la seb bek raya haji hehe kesian zara ko kasi dia mkn tghari x ahahha

Joy said...

huhuhu..dlm pic ni lena aja Aliah tido..kakzara dah meronta tu ;)

Dee said...

sian sis..i tau kepenatan tu..sbb dulu mimi gitu tau..tiap2 mlm..nangis dr kul 8 smpi kul 12..sib baik awal malam..kalo mcm u..i yg nanges..huhuhu..

Sidratul Muntaha said...

sama arr yati
zahraa' mlm mlm ahad sudah..
pagi2 senin aku nak gi keje tak boleh
sakit badan woo
seb baek raya ni dia tak buat hal.
amin..
ko imagine arr aku pergi kurus tpi rasa nak tumbang

mummysyafie said...

sweet nyer berbaju pink...comel je aliah tido

Zuhaini said...

alahai comelnya Aliah ni.. :) tak pa lah, sabar je la ya.. budak tak mo tido tu biasa la.. hihihi :)

zailamohamad said...

muka yati pucat aje, tulah kadang2 anak2 ni nak menguji kesabaran mummy & dady dia, sabarlah yaaa..insya allah Alia dah takpe2 dah nanti;)