Tuesday, June 8, 2010

Musim buah

Alhamdulillah
Mungkin ni dinamakan rezeki ibu mengandung kot.
Tak sangka ramai plak baik hati bagi buah-buahan kat ai.
Dari opismate sampai la kekawan.

Hari2 makan buah dan buat juice. hihi



Tetiba rasa teringin nak makan buah mata kucing.
tapi blom musim lagikan huhuhu sadisnye.

15 comments:

Sidratul Muntaha said...

rezeki baby dlm perut.
dia suh mummy mkn yg berkhasiat saje!!

mamamarissa said...

amboi!! byknya stok buah2an mak yong nie...bam2 nak skittt bleh??? :D

LiAnA said...

tgk buah salak tu teringat jeruk salak huhu...

mrs shaifull said...

fuhh ni mesti hari2 minum jus tukar2 ni :)

mrsharis said...

skng ni tkde lg mata kucing..tp laici ada la aku tgk banyak kt econsave :)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

aku plak terliur tgk buah salak tue huhuhu

AngahSayang2314 said...

jgn cakap teringin2 nanti anak dalam tue cian. Angah tak sampai hati kalau dengar org kata teringan2

DaZzlingLilLy said...

i rasa tak lama lg musim mata kucing sebab i tgk pokok kat umah my in law dah ada buah..cuma kena tunggu dia masak jer

[-suziey-] said...

waaa mmg rezeki ibu mengandung..bole tumpang x..nk sket kiwi tu..erkk kiwi ke ciku tu:D

Farah said...

saya nak buah salak tu ckit hihi

atty's said...

ni nak makan buah jugak .

MeL MikaiL said...

wah buah2an bagus utk pregnant woman. buah mata kucing klu dah dah musim melambak jual kan? my fav buah tu..

Dee said...

kalo kt mid tu..ada je air mata kucing PS tu..hehehe..

mummy_adam said...

sedap nyer.. mangga tu kalau buat juice, sgt lah sodap :)

fabulous.farah said...

best nya nampak buah mangga tuh.huhuhu