Saturday, October 31, 2009

Pagi Sabtu

Harini pegi DSH tuk Zahra amik vaccine.
Kali ni cucuk tuk Double Antigen (Diptheria & Tetanus + Polio) & 4th Pneumococcal Vaccine.

Tapi sementara tunggu giliran masuk jumpa Dato' Dr. Azizi,
kami pegi Tropicana City Mall tuk breakfast.
First time datang sini, ok la not bad.
Pastu jalan2 ternampak depan Toys"R"Us ada letak menan2 ni.
Zahra ape lagi berlari2 dia ke sana.


Bagi dia seronok2 dulu main, kang jap lagi gi cucuk, mengamuk tak ingat.
.
.
.
Bawah ni video dia tgh seronok main, bebel2 ntahhapehape. =)

video

20 comments:

sI tEDI said...

he he he he.. dia kena cucuk jerit2 tak?

liana said...

hahaha cute.. rasa nk gigit2 je mulut zara..

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

kak yat..
zara dah besar kan?hihi..
dah boleh jalan main2..
tak lama lg sekolah..wahh cant wait entry dia sekolah nnti..
bape lama lah kene tgu ye??hihi

zailamohamad said...

Zara demam tak lepas cucuk??

Nurhayati said...

sitedi: mmg jerit.. takat ni tak pernah lagi cucuk dok diam hihi

liana: mulut potpet cam nenek kan..

miss repunzal: tu la kan, besar dah..kejap betul rasa. wah nak tgk dia gi sekolah plak, tunggu linda kawin la cepat

zaila: alhamdulillah tak demam.. tiap kali dia kena cucuk yati akan tuam cepat2.

[-suziey-] said...

hahaha..sonot je zara main2 yek..nape xtunjuk muka lps kena inject..ekekk:

Ismi Umar said...

Awak nak tahu tak apa dia cakap? Dia cakap mummy nak main sama tak? Pastu awak diam je dia cakap lagi.. kalau mummy tak nak main dgn zara, mummy pegi main jauh2..

CT NORAMIZA said...

zara dah ok ke yati? sian dia kena cucuk2

~Zetty84~ said...

alala..dok bebel pe lah tu erk zara..?
co...mel.........dok pot pet mulut cenggitu...
hikhik...lawak laa...
nek slide smpi terpele'ot kaki dia... ;p

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

wah zara da nampak dewasa lar huhuhu x penah jumper lg ahahha

nydia-mama akif said...

dah besar zahra....tetap bam bam...
bole tahan jugak ye zahra pot pet pot pet...hehehe,comelnye,geram auntie tgk

Queenin Murni said...

erk... double antigen tu, sy tatau..
ahahhah!

UmmiRosma said...

Kesian Zara..tp demi kesihatannya juga yea. Hope she does not get fever. She is cute and likes the slide..so kena belilah ni yea...*giggles*

Nadia Dzai said...

macam dah besar je zara ni ye, sile la mintak adik ;p

Nurhayati said...

suziey: tak amik gambar lepas kena inject.. sbb dia dah tido.penat melalak haha

ismi:wah terror la akak, leh translate cakap dia hihi

ct noramiza: zahra mmg ok.. esok nye kami jalan2x

zetty: tue la.. taknak luruskan kaki dia..tiap kali turun mesti kaki sangkut sabar je la.

anna: dewasa ek.. tue la bila nak jumpaan kita ni kan. umah dekat dah.

nydia: bam bam tu tak nak kurang..mulut potpet

queenin: tu la budak2 ni mcm2 cucukkan.. pasrah je la.. tuk kebaikan anak..

ummirosma: alhamdulillah dia tak demam.. nangis dah cam ape dlm bilik doc.. pastu tido.. bangun happy2x. ;)

nadia: erkk mintak adik ek.. bagi mummy dia rehat dulu la :p

Dee said...

nangis x bila dia kena cucuk? tp tgk gaya ni..zara leh je tahan..she's strong kan..

Nurhayati said...

dee: sis, nangis la.. blom cucuk lagi dah mengamok cam ape huhu.. mmg bagi daddy dia pegang, kalau yati pegang tak mampu kot.. tulang keras dia neh hehe.. tgk macam tahan, tapi tak pun :p

CuTeMiUt78 said...

alahai,.. pe benda tu zara.. hik..hik..hik.. main2 dulu ya.. kena cucuk.. nangis tak

Aspa said...

hahaha..kelakar la zara, awk ganggu dia kut, smp terjah kt tingkap hehehe..

Nurhayati said...

cutemiut: confirm nangis sis.. sbb tu bagi main dulu haha

aspa: haah, saya sibuk nak amik video dia.. rimas..mamarazzi ni kaco hahaha