Thursday, October 22, 2009

Little Photographer

Zahra 1st capture. Patut la diam je..
rupanye dia dah pandai godek camera.
Banyak lagi dia snap, ada la dekat puluh2x.. sabar je la
Nasib digital kan.. kalau filem.. agaknye dah bergulung2 habis haha





19 comments:

mEiZ SHA said...

ada talent nak jd interior designer ni kaka
;p

heheh
mishh sama zara..;)

LoVEaQshA said...

alololo cantik gak pict2 yg Zara amik tue..
Cam nmpk natural jer..hehe
Leh jd photog bla bsar nti,senang akak leh free bergambar tiap masa..kihkih

QuEeN Of 2 Heroes said...

akak dok mane ye? muka akak cam wife member asben la...anak dia pun nama zara gak..ehhh..larik topik lak... :p

Sidratul Muntaha said...

wahh
ade talent ler zara ni
hm..
mummy dia pun klu amik gmbo tak selawa ini!!!
mihahahhahaha!!
cabut!!!!!!!!!!!!

shila ariff said...

wah...sudah pandai ye zara snap pictures....bijak bijak...heeee....

[-suziey-] said...

HAHAHAAA..WAA TERROR GK ZARA CAPTURE..SUNGGUH BERSENI..EEKEKE:d

salha said...

wah...terrer la zara!!

a-as said...

jgn tak tahu yat, kadang tu ada jugak gambar yg menarik kan..
budak2 zaman skang ni very the advance gitu kan.. :)

Mr. and Mrs. Mizan said...

ada seni.. ley jd miss photog neh..

zailamohamad said...

samerlah macam Haziq, pantang nampak handset..macam2 gambar dah dia ambil..seb baik kamera digital dia tak berani sentuh lagi..aduisss..budak2 IT kan..

mamazana said...

wah... pasni leh la amik gbr mummy & daddy pulak ye Zara.... Gud girl!!!!

Zuhaini said...

ahaha.. pandai! :) jangan terjatuh udah ler.. :)

Nurhayati said...

meiz: tue la kan ninie.. kreatif dari mummynya =)

loveaqsha: tue la pic2 semua tu original tau zura..no editing wokeh ;)

queenof2heroes: dok kota damansara. ohyeke..ntah2 kawan dorang dua ni kan.. kalau tak pun mmg kebetulan.. tapi ape pun kita tetap kawan jua kan hihi

sidratul: tue la pasal.. yati pun kalah ayu.. anak lagi hebat.

shila ariff: dia dok perati je kita amik gambar dia..skang ni dia plak nak amik gambar.

salha: hebat tul kan

a-as: betul2.. budak2 skang ni advance ngan technology

mr&mrs mizan: ikut jejak sape la berseni ni kan.

zaila: zara dulu pun camtu..memula handphone pastu skang ni dah berani camera lak..pasni haziq ikut jejak sama la.. hehe

mamazana: tue la pasni nak ajar dia suh amik gambar kami lak..kalau tak kan mmg muka dia sorang je haha

zuhaini: byk kali dah jatuh tu...tapi nasib baik jatuh atas sofa la carpet la.. huhuhu

honeylanz said...

talented tuh. leh gilap dr kecil ;)

CuTeMiUt78 said...

hk..hik.hik.. ada bakat tu zara

Nurhayati said...

honeylanz: orang hantar kelas agama tapi yati hantar kelas fotografi hihi

cutemiut: mummy dia pun takde bakat amik gambar camtu hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..berbakat ni..lepas ni mintak DSLR yer zara ngan mummy :)

Rozita said...

eh..kira pandai ler jugak dia snap.

adda said...

wow.. ada bakat nih.. ala pro gak ler