Wednesday, September 16, 2009

Kad raya

Ni adalah kad raya dari blogger. Maceh yer kawan2.

1st kad datang dari
Arash910. Siap bagi bookmark rabbit..comelll


Yang ni plak datang dari Cutemiut78. Sis ada parcel tuk u, tapi pos lepas raya la yer.


(dari kiri) Annapeje, Dyna (ex-u) dan Honeylanz



OK la yang ni plak kad dariku untuk korang yer
Sudilah kiranya ambil e-kad raya ini.

(click untuk besar)



Kesempatan ini, Yati sekeluarga nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
kepada semua kawan blogger.
Sekiranya sepanjang berblog ni, ada membuatkan perasaan dan emosi korang terganggu,
ampun dan maaf dariku dengan hati yg tulus ikhlas. MAAF ZAHIR & BATIN.

Pada kawan2 yang beraya di kampung tak kira jauh dan dekat.
Berhati-hati ketika memandu. Semoga perjalanan korang selamat pergi dan balik.

Menjelang hari raya ni, mesti ada yang gembira dan berduka.
Alhamdulillah tahun ni, kami masih dapat beraya bersama kedua-dua ibu bapa dan insan tersayang.
Pada mereka yang sudah tiada ibu, bapa ataupun sesiapa insan tersayang,
tabahkan hati dan kuatkan semangat.
Besama-samalah sedekahkan Fatihah buat arwah dan ziarah pusara mereka pada Syawal ini.

Sentiasalah bersyukurlah dengan apa yang kita ada.

Renung-renungkan dan Selamat beraya! =)

20 comments:

Connie said...

Selamat Hari Raya Yati..... Maaf Zahir Batin...

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

eh anna nk kad rayer betul

selamat hari rayer insyaAllah nanti ana dtg ngan aqil n mr peje ahahaha sbb umh kami tertutup :D

shila ariff said...

shila dah ambik kad raya yati...nnti jgn lupa ambik kad raya shila ye...selamat hari raya...bila start cuti? bila blk raya? raya umah mana tahun ni??

Zetty84 said...

slamat ari raya akak...
nanti jemput dtg umh zati kat penang erk...!!!

CT NORAMIZA said...

yati, selamat hari raya. safe journey x kira dekat ataupun jauh :)

Farah said...

selamat hari raya yati n famili!

hehe zara mesti kutip duit raya byk2 tau!

Dee said...

selamat hari raya n maaf zahir batin..mai umah amik kad raya eh..

A.R.A.S.H. 910 said...

Alhamdulillah..sampai jugak kad raya tu..huhu..semoga anda suka dgn bookmark rabbit tu..huhu

btw, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN =)

balik raya mana?

yaya said...

wah dpt kad raya!
selamat hari raya yati and family!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Selamat berhari raya juga dari kami sekeluarga..

Ampun maaf dipinta :)

CuTeMiUt78 said...

selamat hari raya yati.. maaf zahir batin ya.

oh takpe..

zailamohamad said...

Yati, selamat hari raya juga..semoga berbahagia di hari lebaran ini;)

adda said...

thanks yati. selamat hari raya maaf zahir batin gak.. sila la amik kad raya kt blog mama syafi

mummy_ayu said...

selamat hari raya gak, nanti datang blog ayu amik kad raya ek...

mEiZ SHA said...

selamat hari raya kak..:)
raya kat mana tahun nie?

CiKaYu said...

selamat hari raya yati & family. semoga ceria & gembira di bulan syawal yang mulia...

Mr. and Mrs. Mizan said...

"Salam AidilFitri, Maaf Zahir Batin buat kak Yatt sekeluarga.. semoga selamat pulang ke kg halaman.. berhati² di jalanraya, pandu cermat, jiwa selamat!!"

QuEeN Of 2 Heroes said...

selamat hari raya jgk ^_^
saya amik kad raya tu ye...

QuEeN Of 2 Heroes said...

selamat hari raya jgk ^_^
saya amik kad raya tu ye...

ikiqzana said...

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir & batin dari zana sekeluarga ye...