Thursday, September 17, 2009

E-kad Raya

uwargghhhhh takde mood dah nak keje.
badan je kat opis, tapi pale otak dah pikir cuti raya
korang sama tak ngan aku hihihi
tahun ni sama cam sblom nya beraya kat taman tun dan sg buloh =)
satu hari, raya 2 kg terus..yeyyy

okey la harini nak gantung kad raya kat umah maya ni plak.
Pada sesapanya kad yang tak masuk dlm entry ni bgtau ek..nanti akanku gantungkan.













19 comments:

QuEeN Of 2 Heroes said...

kita sama! badan je kat opis....jiwa da kat kampung! hahaha :D

LoVEaQshA said...

Selamat Ari Rya kak..
Maaf Zahir&batin..

zura dh amik tau e-kad akak,nti zura tempek kt dnding umah zura tau..

Lau berjalan jauh berhati2 d'jalan rya..

neezareef said...

slmt hari rya yati..tq gntung kad..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

org da wat kad baru la ahahha

*Zetty* said...

Thanks akak...wah..dah gntung kad kite...zati pun sama cam akak, bdn jer kat ofis,tp otak dah terpikir nk beraya, melaram baju baru suma lah....hahaha...

Annaster said...

ala.. nape x amik kad raya dr kita..
sob sob

mummy_ayu said...

tq gantung kad raya kita...kita pun rasa nak balik je..tak balik kg, balik umah packing baju raya pun jadila...

honeylanz said...

iye.. x de semangat nk buat kej. tp keje lak tetiba jd byk! hehehe

CuTeMiUt78 said...

selamat hari raya aidilfitri.. tak ambil kad dari blog kita ke.. jemput ambil ya

Liyanaroxx said...

kak yati...
selamat hari raya...
mohon maaf jika ada salah silap...
kiss zara for me boley???
nnt amik pic zara BANYAK-BANYAK pakai baju kurung ok???=)

CT NORAMIZA said...

heheheh yati dah hias "rumah" gantung2 kad rayalah :) yati, selamat hari raya, semoga syawal kita lbh bererti kali ni, insya-allah.

Liza said...

selamat hari raya, maaf zahir batin!!!

atie said...

selamat hari raya yatie... sila ambik kad kat blog akak yer

Zuhaini said...

selamat hari raya buat mama zara sekeluarga! :)

** terkejut dengar lagu raya tu. hihi..

Dee said...

yeh..dh gantung..cantik2 semua kad raya ni kan..

selamat hari raya aidilfitri & maaf zahir batin..

Haizales said...

Mood raya sudah mari ye?hahahaha..
rasanyer smua kawan yang lain pun begitu jugak..tak de mood dah nk ke opish..

Btw, Selamat hari Raya dari Haizale&family...salam peluk cium buat Zara yang comel

Rozita said...

byk nya kad raya

ikiqzana said...

sama la gan zana, semangat raya dh dtg.. x sabar rasa nyer...

bnyk nyer e-kad dari kengkawan blogger.

Queenin Murni said...

selamat hari raya yati.
Harap maaf atas komen2 yg menyinggung perasaan.. have a fun raya!