Wednesday, March 28, 2012

Makan Dim Sum lagi

Ahad lepas ada lunch date ngan bff.
Kawan sorang ni ajak makan dim sum,
kat Restoran Meisan, Quality Hotel.
Ni kali ke-2 makan kat sini.[
entry]
Tapi tak cukup corum,
2 orang lagi ada hal.

Majoriti kat sini semuanya Melayu yg datang makan.



Pembuka selera ai.
Sangat suka ngan buah longan.
Kalau beli yg tin tu kan,
ai leh habiskan dlm satu masa tu jugak. :)



Round 1


Round 2


Tak larat dah nak round 3,
perut nak meletops rasa.

Ini adalah driver tuk hari kejadian.
Tima kasih cikNora,
dapat ai jadi mem dok blakang hehe


Yang ni plak ialah tukang blanjer.
Pn Nani, jasa mu dikenang.
Moga mencurah2 rezeki kamu sekeluarga.


Penutup ai hari tu adalah egg tart.
Sedap tak de hanyir tapi sangat manis.


Ada jugak makanan lain,
cam nasi, mee, bubur....
tapi memang motip nak makan dim sum je hehe

Oh yer tima kasih kat enZaf,
sbb tolong jadi babysitter tuk hari tu.

4 comments:

annapeje said...

TERLIUR AKU BACA N TGK HUHUHU

fiza said...

Sedapnya, dah lama tak mkn dim sum.

linahilmin said...

sedap eh? Nanti nk cuba laaaaa... sedap nya nampak!

jane_doe3328 said...

quality hotel kat mana ek? dah lama tak mkn dimsum. last time was at sime darby and equatorial bangi