Saturday, March 31, 2012

Aktiviti hari ini

Ai ada lunch date dgn girlfriends
aka ex-opismate kat OU.
Kami makan kat Chilis..
Patut jumpa kul 11,
tapi ai is terlambat 1 jam huhuhu..
huhu sori kekawan.

Anak2 ai transitkan kat umah MakTok hehe.
EnZaf pulak ada golf tournament.

Makan kul 12, borak punya borak..
gosip padahalnya hehe
Sampai la kul 3 lebih.
Bape kali refill air pun xtau dah haha

Pastu masing2 wat hal,
ai plak sambung jalan2 lagi ;)
Ni la hasil rembatan kalau jalan sesorang.


Rasa aman dunia shopping,
kalau tak huru hara nak mengejar anak lagi,
nak pilih barang lagi.
Konon nak beli sket la kan,
skali tgk banyak rupanya..


Ai yang xlama lagi nak masuk 27minggu.
dan tadi hanya beli satu barang je iaitu jeans.


Jap lagi mau packing barang tuk satu malam.
Esok kami ke JB, enZaf ada urusan disana,
jadinya kita ikutttttt sama :)

8 comments:

CikPuanHaLia said...

Tiii..comelnya ko.
Macam tak preggy jer..perut jer naik, badan mentennnn...

Connie said...

bestnye shopping..!!!

Neeza.Areef said...

comelnya yati..
bestnya klu preg camni..cpt kurus nih..

sopink tanpa anak2 mmg belebih2 la beliannya..hehe

Nina said...

Maintain jekan

mEiZ SHA said...

eee da nampak perot comel tue..:)

wantie said...

shopping sakan tue. kalau bawak anak anak, wat letih kejar dorang je. last nak shopping tak jadi. penat je lebih..

zailamohamad said...

bahaya kalau shopping sorang2 tu r..

terlebih shopping!! hahaha tapi memang puashati kan:)

mama pipie said...

seronok tgk yati posing dgn perut. kali ni boy or girl ye?