Friday, March 16, 2012

4th Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta

Tgk kat FB MamaZana upload pic
pasal hot air balloon,
wat teruja nak gi wiken ni.

Kami tak pernah pegi tgk sblom2 ni.
tup tup dah ke-4 kali hehehe




Jom kawan2 kita gi sana reramai nak.
Confirm meriah kan.
Dan pasti peluh ketiak kat sana.
Kena pakai baju cotton or nipis sket
Takde la berkuap sangatkan. :)

Kalau ternampak tegur tau..
ai kan rabun muahahaha

Details leh view kat website
sini.

3 comments:

CikPuanHaLia said...

Sama..aku pun tak pernah pegi :')

Harap2 haris setuju nk bawak diorang ni. Tapi tu la, baru baik demam ni tk tau approve ke tak...huhuhu

Nurhayati said...

beb, anak2 ko baru baik demam better dok umah je.. confirm cuaca esok panas ujan.. kang demam balik. huhuhu

4 Kay-E said...

Menarik nye.. Kami pun belum pernah sampai. It's a yearly event kan?
Nnt Yati post gambar dgn belon ye :)