Wednesday, June 29, 2011

Tak perlu kata apa-apa

Tarikh: 28/06/2011
Jam 08:10pm



Jam 11:10pm





Mummy sudah tukar kaler pelangi &^%$#@*



13 comments:

Joy said...

hehhee..btul tu..tak perlu kata apa-apa..dorang nye moto: apa yg penting kerjasama..sama sama sepah kan rumah dgn toys ;)..hehhehe..comel gegirls ni

Rinna said...

Sabar je laa..yer.. pas tuh sama2 kemas.. :)

Mya Elzara Batrisya said...

Waduh..waduhhh....
mmg tak leh kata apa lah... sbb nnt saya pun akan menghadapi situasi yg sama... tengah tunggu masa Mya Junior Keluar jumpa Kakak Mya dia jer nie... hehehe

mrsharis said...

Hahaha.sumpah cute ok yg main bawah dining table tu..yg adik pn xnk ketinggalan tu. ;)

nydia-mama akif said...

hehe....kelakar tgk gambar budak2 nih..amboi, sialiah bukan main lg lasaknye.....ape buat bawah kusi tuh...hehe

CuTeMiUt78 said...

oh...oh...

shila ariff said...

wah..aktifnya anak-anak dara ni..dah kul 11 mlm pun masih aktif..siap duk bawah meja tu...kul berapa tido nih??

4 Kay-E said...

owh.. mmg dah tak perlu kata apa2... hehee.. tunggu diaorg tido, baru kemas :P

Mama 4H said...

he3.....samo la kita....hero lagik dahsyat...siap berlarik2 dgn menan bersepah2....mama pon bertukau la jadik hijoou..hu3

mummysyafie said...

ingatkan rumah nor je macam ni.. :)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

igtkan umh pon camneh juga wakakaka thn dpn betambah sepah la sbb tambah lg sorang ultraman :P

fiza said...

Ekekekeke...sepah, jgn tak sepah ☺☺

Samalah kita yati, baru kemas dah bersepah...sabar jer lah.

zailamohamad said...

huhuhuhuhu..lebih kurang anak2 Zaila r jugak..kalo hari cuti memang diorang main sampai xhengat dunia..bising pon takde guna juga last2 buat bodoh je..huhuhuhuhu