Wednesday, June 15, 2011

MasyaAllah

Ingatkan bila kes en asben dgn kawannya
yang kena aniaya dgn org dah setel.
Rupa2nya dalam diam org tu buat cara kotor plak.
Main bomoh2 buat cara halus nih.

MasyaAllah terkejut sgt dpt brita ni dr Zaf.
Buat masa ni 2 org yang dh kena.
Sorang dah ok yang sorang lagi masih berubat.
Malam ni Zaf nak bawak ustaz gi umah kawan dia
tuk berubat kali ke-2.

Nauzubillah ape busuk sgt hati org ni.
Tak puas hati lagi dgn ape yg dia dah buat
pada kami dekat setahun setengah.
Padahal kita tak kacau org tu pun
Haish main2 bomoh ni
tak takut ke kena laknat dgn Allah :-(

Bila ape tuduhan dia buat atas Zaf dan kawan2
tiada bukti kukuh dan tak dapat nak charge.
Jadi kami pun buat tindakan undang2 untuk
membersih balik nama dan tuntut ganti rugi.
Maruah jgn kata la, habis dah org lain pandang
ingat kami ni jahat sgt.
Tapi takpe la itu biar la dia dgn tuhan.

Smalam ustaz tu kata dunia nak akhir zaman.
Makin ramai org main cara halus ni.
Nak balik kearah jahiliah dan lagi teruk dari itu.
Ya Allah ya tuhanku lindungi la kami dari semua kejahatan ini.

Okay, jom tgk Nora Elena :-)

8 comments:

zailamohamad said...

isy..apelah busuknya hati orang tu..moga yati & famili sentiasa dilindungi Allah selalu;)

DaZzlingLilLy said...

sabar je yati..kat dunia dia leh lepas la..sihir cara halus ni lagi bahaya dr maki hamun, sepak terajang semua tu kan..dahsyat tul org tu...

Diary Of One said...

tak yah tgu main bomoh, manusia nusuk hati ni ramai.. sengal2 pun ada...

myfamily said...

yeke kak yati?ni spe yg bsuk ati ni?gram plak sye...bialah tuhan sje yg mmblas prbuatan mreka...

fiza said...

Biasalah tu. Tak dpt guna cara kasar, buat cara halus plak. Sabar jer lah...semoga keluarga yati sentiasa di lindungi olehNYA.

Haffiz MohdNoor said...

macam-macam orang sekarang nih.. hrmm..

JOM join lucky draw sini :D

mrsharis said...

uiks..seram aku baca beb. Haris pernah kata kt aku yg zaf tu selalu deal kontrak besar2. Aku rasa sebab tu ada orang yang iri hati..hasad dengki. Apa pun semoga Allah sentiasa melindungi kita.

Sitisifir10 said...

Semoga selalu dalam perlindungan ALLAH... yakinlah ALLAH sll akan tolong kita lbh2 lagi bila kita di pihak yang benar