Thursday, June 9, 2011

sanggup tu

Pegi OU tadi semata2 nak tgk dorang ni.
Poyos betul kan hihi

Bumblebee..
cantik betul kete Chevrolet ni



Pastu Optimus Prime
Life-sized 22-feet awesome!
kalau korang nak tgk gi la OU cepat
sampai 12hb ni je, menatang ni ada.






Tak sabar nak tunggu movie kuar.



11 comments:

So Shy Lady said...

t.leh jadi, ni pujaan hero anak bujang akak nih ;D

mrsharis said...

budak2 mesti suka ni..

LIP (^_^) said...

Xsabar nk tgk juga...

fiza said...

Boleh bawah anak bujang nih. Memang dia suka tgk ☺☺

mummysyafie said...

sampai bila ni yati? nak ajak kids gi tengok la. mesti diaorg suka

Haffiz MohdNoor said...

wah!! bestnyerr,, transformer :D

zailamohamad said...

haziq mesti suka ni;)

Zainatul Emelia said...

kena pegi gak nih...

shila ariff said...

ye..tul tu..tak sabar nak tunggu movie kuar nih..release date 30 jun nih..huhuhu..nanti pakat serbu wayang reramai...hehehehe...

Diary Of One said...

oh transformer nak kuar bulan ni.. shug go n see nanti... can't wait for tis muvee....

mEiZ SHA said...

ninie pon g sana semalam kak...:)
geram je tgk keta tue..hehehe