Wednesday, June 15, 2011

Bertandang

Wokeh last update pasal wedding angah.
Bertandang ke blah laki plak.
Kali ni wat kat dewan.



Simple je pihak laki buat.
Takde pelamin.
Masuk2 terus makan beradab.
Pastu cutting cake.



Zara muka tak semegah.
Orang suh senyum, dia buat masam
sabau je la



Tak sangka dapat jumpa ex-housemate time Matrikulasi.
Namanya Lynnie panggil Achik.
Org Sabahan, tapi dah dok sini
Anaknya sebaya ngan Aliah.
Hensem Aliff, putih macam mak dia gak
*pic cilok dari FB Achik ;)



Cam biasa ar, sesi bergambar.
Selamba bergambar kat depan pintu dewan je hihi



Bersama keluarga tersayang.
I lap u all!!



Rindu kat Angah, pas kawin terus dia ikut laki dia
dok Ipoh. Berjauhan kami huhuhu



6 comments:

Ciklinn said...

tahniah pada pengantin.. majlis ni simple tapi sgt menarik warna pakaian pengantin tu... pengantin perempuan sgt beseri2....

mEiZ SHA said...

yeahhhhhhh pengantin sgt lawa n hensem..:)
dress tu gorjes..

ooo kakak comel..nape muka macam tu syg??

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

hehe simple2 pon ok adik yati nampak chubby plak kali neh ahahha dia baca blog x :P

Nurhayati said...

Ciklin: maceh

Ninie: akak zara mmg mcm tu. Lg kita suh dia pandang camera lg wat perangai.

Anna: angah mmg chubby sket dr along. Tp kami dua pun mmg chubby. Chubbylicious la katakan hahaha.

DaZzlingLilLy said...

cantik dress pengantin..i suka gabungan itam merah tu..

mrsharis said...

baju yg simple tapi sangat cantik.

Adik ko nampak lagi matured beb. Ko lak cam adik..(hehe..jgn marah ok)