Monday, June 27, 2011

Happy Birthday Mrs Lanz!!

Hari sabtu lepas, kami ada 2 jemputan.
kenduri kawin member Zaf &
makan2 sempena birthday kawan blogger, Has.
Diriku sampai lambat sket sbb tghari tu
gi kenduri kawin dulu.
Pastu terus zass ke umah Has.

Jemputan tuan umah hanya kecil2an aje.
Tapi seronok meriah.
Dapat jumpe ngan Nurul n yayang jua.



Gambar blur tapi bukan muka kami nak tunjuk
tapi nak bgtau yg tuan umah
hidangkan kami Pizza ngan Duriannn
byk oo.. sepesel tuk kami udang merah ahaks



Anak2 ku wat umah orang cam umah sendiri huhuhu
Zara berkenan sgt ngan truck abg ery nya.



Aliah plak yg tak reti dok diam.
Ada je menda dia buat.
Kat pic ni dia nak punggah magazine huhu
Tu baru satu dia jatuhkan,
pastu adoiii mummy penat nak kutip :-(



Huhuhu mummy nya malu anak2 tak behave.



Yang lagi memalukan Aliah telah membuat tragedi kat umah Has.
Dia pecahkan vase huarghhhhhhh
Nak nangis mummy tak terkata ape.
Pastu dia ada wat tumpah air..
Nak balik tu, Zara plak nak bawak balik toy.
Dah terpaksa tuan umah bagi.
Huarghhhhhhh

Has mintak ampun bebanyak...
Len kali tak leh bawak dorang ni.
Tapi jgn tak jemput lagi nak wat makan2 hahaha

Again, Happy birthday Has!!
Sweet 23 kan kan kan. :-)



5 comments:

Joy said...

yati..terima kasih dtg rmh! plus for donut n hugs! vase tu mmg dah lama..no halnye..toys tu pun mmg ery dah jrg main..semua pic kita blur..hb has tgn dia tgh mkn durian kan ms tlg snap pic..sorry if our hospitality ada terkurang ;)

DaZzlingLilLy said...

bestnyer jumpa member2 blogger..tingin nk join u ols tau..

Ema Razali said...

bestnye dpt makan-2. hehe. tp yg penting sebab dpt jumpa kwn-2 blogger :)

mrsharis said...

hehehehe..tergelak-gelak aku baca bab anak2 tu. Tapi budak2 ni ko cakap la macamana pun klu dia nak buat tu dia buat jugak.

Tu girl..ko tak nampak lagi anak lelaki aku punya pe'el..baru tau behave tak behave...huhuhu

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

yati ahahha ikot perangai sapa la tue waakakaka adoila bebudak mmg camtue nasib has x suh ko bli pasu baru :))